mandag 12. desember 2011

Velkommen i vår gang og bittelitt jul

 - bilde: stol/TM Design stor urne/Bohus Hønefoss lykt/Krifon
juletre/Hadeland Glassverk "stjerne på juletre/DIN Kaffebar- Hønefoss bilde/ Royal Classic


Bilder fra vår gang, og herremin som det gjør seg med litt rødt.. jeg ELSKER rødt til jul, for da blir det liksom ...
jul.....♥
Jeg har pyntet det lille juletreet og satt på verdens fiiiineste stjerne.. ( litt overkill kanskje, men når det er så fiiiint,
så måtte jeg bare jeg.. )
Veldig hyggelig å gjøre det litt ekstra fint i gangen,
for her håper vi å ta i mot masse besøk i tiden fremover.. Ønsker dere alle en fin fin mandag

TIPS:
de av dere som bor i Hønefoss, dere MÅ
få med dere " Et juleønske" som var et HELT
FANTASTISK show.. 
DERE som har barn eller barnebarn MÅ gå å se...
Billetter kan bestilles HER

12 kommentarer:

  1. FLOTT i gangen ♥
    Kos med litt rødt ja, det må til;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei!
    Nå ble jeg kjempeglad! Da jeg så ditt lille juletre med DEN fine topp-pynten... Du kaller det stjerne... jeg kaller det spyd/spir.... Da jeg var liten hadde vi et sånt som min far var usedvanlig redd for, og han pakket det forsiktig inn og ut av silkepapir hver jul... vi ungene fikk aldri lov å røre det. Gjett om jeg skal innom og kjøpe en sånn i dag :)

    SvarSlett
  3. Så fint du har stelt.Rå flott den stolen:)

    nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Hei

    Kjempefint i gangen ja. Du e superflink å stæsje. Julehøytiden nærmer seg. Hærlig tid.Hvilken farge er det på stolen?
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  5. Det er bare en glede å kikke inn til deg.
    Ditt humør, pågangsmot, og styrke.
    Jeg er så glad jeg fant din blogg, og det er ingen tvil om at det er flott hos deg.

    Så forresten av RM hadde dukkehus for salg, og i kampens hete, må jeg bare si at dukkehusene fra TM Design er MYE finere, og så utrolig fin pris. Ta vare på deg selv, barna dine, og kos deg til helgen. DET fortjener du.

    Juleklem fra en venn og trofast følger.

    SvarSlett
  6. Hei hei.
    Jeg skal kjøpe maling til min gang i dag.Tenkte egentlig på fargen sand, men den dere har var skikkelig lekker. Hva heter den??

    SvarSlett
  7. Hei!
    Du har en fantastisk god smak og stil!Bare elsker huset ditt!helt smashing:)
    Er innom bloggen din hver dag for å titte og få litt inspirasjon!
    ha en finfin førjulstid!(synd snøen her har regnet bort:/)
    klemogklem:)

    SvarSlett
  8. Så herlig :-) Elsker rødt og gull og glitter til Jul jeg også :-) Også var det fint å se den stolen fra TM sammen med bordet. Fikk et helt annet inntrykk av hvor stor den er liksom. Jeg har lurt på de stolene til spisestuen, men har vært usikker på om de ville bli for kraftige til størrelsen på rommet og bordet. Men dette så faktisk veldig lovende ut ;-)...

    SvarSlett
  9. Å, så fint det var!! Her må det være koselig å komme i hus :)
    God førjulstid!

    SvarSlett
  10. Ett lite enkelt spørsmål :)
    Den sorte vesken din på gulvet, hvilket merke er det ? Ligner på Mulberry, er det det ?

    Ha en fortsatt fin uke :)

    VG

    SvarSlett
  11. VG: nope.. no Mulberry..
    gave fra min mann.. ♥

    klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥