mandag 5. desember 2011

Verdens beste gløgg

5. dagen i desember  | den fine hjertebjellen er fra Hadeland Glassverk
Verdens beste gløgg kan vi i Hønefoss kjøpe
på på DIN kaffebar, og den smaker helt nydelig..
Jeg kom plutselig på at man MÅ jo drikke gløgg
i desember, og jeg kan ikke forstå at jeg har glemt det
bort.. Hvit gløgg er også kjempegodt, og lages
på eplecider, med kanelstang, nellik og stjerneanis
Har du en deilig oppskrift på noe godt å lage nå før
jul, så tips meg gjerne, så leggr jeg ut linken her..

Nå skal jeg sortere de fantastisk fine julekortene
vi har bestilt og som straks skal sendes..
Bilder kommer.. de er sååå fine!!


6 kommentarer:

  1. Jeg må nok ta meg en tur til DIN kaffebar, skjønner jeg :) Og det skal jeg gjøre i morgen den dag :)

    SvarSlett
  2. marit: IKKE kjøp opp alle de rosa kulene med sjokolade.. jeg sitter her å dytter i meg de siste, og jeg MÅÅÅÅ har flere.. haha...

    Ha en fin fin dag.

    - veronica -

    SvarSlett
  3. Disse kan sterkt anbefales! Prøv !!!
    http://fru-r.blogspot.com/2011/12/margrethe-pletter-en-av-julens.html

    Klemz

    SvarSlett
  4. Hei!
    Takker for super blogg. Må innom hver dag for insirasjon....
    Savner oppskrift på sjokolade. Har gledet meg i hele dag :)

    SvarSlett
  5. Vi som ikke bor i nærheten av denne herligheten får ta til take med vanlig gløgg vi da...Får heller putte litt rødvin oppi så blir det vel godt det også =)

    SvarSlett
  6. Hei yndlingsbloggeren min! :)
    Vil nødig mase, da jeg skjønner at du har mere enn nok å gjøre. Har venta på oppskriften på sjokoladen din, men i mellomtiden (idag) har jeg laget min egen favoritt. Leser jo at du gjerne ønsker tips om noe godt å lage før jul, så sjekk gjerne siste innlegg på bloggen min for oppskrift på supergode sjokoladetrøfler med uendelige smaksmuligheter. Og det beste: de er meget enkle å lage!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥