søndag 1. januar 2012

Bilderas fra nyttårsfeiring

Et sjeldent bilde, Tomine og meg selv.. DET skal
jeg bli flinkere til.. ta familiebilder.
Jeg i den varmestejakken fra Carma i Trondheim,
bukse BikBok gammeltopp marlene Birger /
Tomine jakke Peak/ kjole fra Charlie

Tomine er virkelig jenta i røyken, og holdt ut lengre
enn oss på nyttårsaften. Men hun sov også til kl var halv
tolv i dag, og gikk med pysj til kl 15. haha..
siste dag i ferien, da må det være lov...

Tomine måtte ha med rådyr og bamse ut, så
ikke de ble redd og alene inne..
såååå viktig!!!!!


Huset vårt

Verdens enkleste nyttårsbord, etter å ha glemt å vasket duker,
og i mangel på annet, brukte jeg bare en lin remse...
Pyntet som vanlig med kongler og diverse..

Tomine i så nydelig kjole som jeg var
så heldig å finne på salg, men bilde
var så veldig dårlig..

Håper dere hadde en fantastisk feiring, det hadde vi,
med gode venner, og helt rolig.
Passet perfekt siden jeg sto opp kl 08 i dag
I morgen er det back to work. Huset er rensket
for julepynt, nå er jeg klar for hverdagen

- veronica -

7 kommentarer:

  1. Hei, skjønne Veronica!
    Godt nytt år til deg og dine! Hørs ut som dere har kost dere både i julen og på nyttårsaften!
    Jeg takker for all inspirasjon hos deg i året som har gått, og jeg gleder meg til å fortsatt følge deg videre. Jeg har fortsatt spisestuesofaen fra TM på min ønskeliste, så det blir garantert sofa!!
    Stor klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  2. Godt Nytt År Veronica :-)

    SvarSlett
  3. Gott nytt år bästa V och vilka härliga bilder! Kul att se själva dig :-) Vi hade också en helt lugn ( så lugn den nu kan bli med 4 barn mellan 2 och 10 år samt två systrar som babblar hela tiden ) god mat och gott vin!! Jag har just börjat packa lådor för flytten om en månad och det känns bara såååååå fint! Hoppas på en tripp till Norge och Meråker i vår till vår yngsta syster. Kram kram C

    SvarSlett
  4. Det ser rigtig hyggeligt og fint ud :) Tak for en flot og smuk blog. Kh.

    SvarSlett
  5. Godt nyttår til deg og dine :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Godt nytt år Veronica! Tusen takk for all inspirasjon og glede du gjev oss gjennom bloggen din. Gledar meg til kvart eit nytt innlegg. Ser på bilda frå spisestua di og lurer på kva farge du har på veggen /evt kva tapet? Vi pussar opp eit stort hus frå 1840 og eg er på jakt etter gode "jord fargar" - håpar du kan hjelpe ?
    Gode helsingar frå Siri
    (siri.oen@online.no)

    SvarSlett
  7. Gott Nytt År på er sötisar! Du måste absolut ta flera bilder av er tillsammans :D Fast jag vet hur det är, när man själv jämt befinner sig bak kameran ;)

    Underbara Bilder här som alltid

    KRAM till dig

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥