tirsdag 17. januar 2012

Dagens fra husmora!


Hei hopp!!

Jeg får så mange mail med spørsmål om å vise dagens, men jeg kan jo ikke vise det så mye synes jeg for jeg er ganske så kjedelig.
Jeg sikler litt på lyse farger om dagen, og særlig rosa, 
sommerens fiiiineste farge. Vi reiser til Oslo på lørdag 
og da kan vi shoppe litt også vi jentene. 

Jeg kan jo vise de superfine skoene jeg fikk tak i fra Bianco,
 og de var jo ganske like de fra Tommy Hilfiger
som jeg ikke fikk tak i.. 

Jakke/Zara, bluse/Sand, bukse/MoshMosh
sko/Bianco Skjerf/H&M armebånd / TM Design



Jeg har akkurat vært hos dyrlegen med vår lille fine pus, 
som har fått et forferdelig bitt under magen, 
( tror det er rev jeg.. )så han ligger nå i narkose, 
og skal sy..  Stakkar lille pusen.. sitter hjemme på 
kontoret og venter på at de skal ringe meg for å komme 
å hente lille skatten..


Ha en fin fin tirsdagskveld.. Jeg skal trene!!!!
Gulp.. wish me luck!!!



13 kommentarer:

  1. Kjempe kule sko,de likte jeg :-) Det er tøft når disse små kjæledeggene våres blir syke og må oppereres.
    Her blir det skitur i kveld,kaldt og godt.
    Ha en fin kveld

    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Herrejisses.. katten hadde jo fått revnet hele buken, operert og sydd.. skrekk og gru.. ligger og sover enda i narkose.. stakkar lille....

      flinka.. jeg fikk ikke trent i dag.. måtte passe puuuus...

      Slett
  2. Lekre sko :)) enig med du - herlige med lyse farver å ikke minst rosa som er og blir den store farven denne våren/sommeren!
    God bedring til pus!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for god bedring hilsen.. det trenger han..

      jeg må jo si at jeg eeelsker rosa,.. også på klær, så jeg gleder meg masse til vårnyheter..

      Slett
  3. For noen fantastik fine fliser!! Hvor har du kjøpt dem? Hvilke farger finnes de i og hvor store er de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa.. det er superfine.. fra NOrfloor, og jeg mener de fantes i creme, og brun.. du kan se på siden til norfloor, så vil du se hva de har der..
      de måler 60x60

      Slett
  4. kul husmor stil :) hehe... :) er ny leser på bloggen din, så kvakk litt da jeg så hele deg lissom... hehe... har hittil bare sett interiør innlegg fra deg.... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. bare så du vet det så er det ikke HELE meg.. jeg har et hode også faktisk.. hehe..

      joda.. det er faktisk ganske mange bilder av meg.. hele meg tilogmed..

      ha en fin finkveld...
      klem

      Slett
  5. Hei!
    Så fin du er:) Kan jeg spørre deg om hvor flisene i gangen er fra? Veldig fine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk.. klart du kan ..

      de er fra Norfloor.. veeeeldig fine.. vi skal ha like på badet... tror jeg.. hvis jeg ikke skal ha grått.. i dont know..

      Slett
  6. Jeg kikket litt på gamle innlegg og fant ut hvor flisene var fra:)

    SvarSlett
  7. Lekre sko, er de kommet inn ny på Bianco til våren? Kjempe at du viser dagens antrekk :-)
    Grete.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥