fredag 13. januar 2012

Den fineste bokhyllen til bibliotek eller kjøkken

Superfine bokskap kommer til TM Design allerede nå 
den 25. februar. Mål: 170x43x230
Et nydelig skap til både kjøkken og bibliotek 
( for de som er så heldige å ha det.. ) 
Intropris er kun 12 000,- 
( skapet er i eik og mdf ) 

Endelig fredag...og det også med en edruelig header.. 
tusen takk for fantastisk hjelp... 
Det var jo sååå irriterende.. 

 Vi skal være alene hjemme uten mr. P, så da skal vi se 
chicosfilm, lage deilig mat og snope masse. Det er så godt 
å skli rett inn i pysjen og bare kose seg.. 
Jeg får nytt glass skap på kontoret i dag, så jeg tipper 
jeg må vise det også hvis jeg rekker å bli ferdig. 
.. Lekkert.. 

Ønsker dere en fabbulishes weekend.
- veronica - 

18 kommentarer:

  1. LIKER veldig det skapet!!
    Knallfint:)

    Ha en FAB fredag, KOS dere ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha en fantastisk flott weekend dere også..

      klem klem

      Slett
  2. Tenker at snart klarer du vel ikke å overgå sist møblement, men så dukker det gud bedre meg opp enda et... Sinnsykt flott! Gid jeg hadde hatt plass til den...
    God helg!
    -Klem fra Hege Beate-

    SvarSlett
  3. Fantastisk fint skap. Ville passet perfekt i mitt nye hus. Minner om RM sine skap, men til en mye bedre pris! Dette er jo faktisk oppnåelig :-) Blir nok noen kjøp til høsten når huset står ferdig.
    Nordlandshilsen fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre at du liker.. jeg tenker litt det samme som deg, men plutselig får vi nye bilder også MÅ VI bare ta det inn..

      happy weekend.

      Slett
  4. Fantastisk fint skap. Ville passet perfekt i mitt nye hus. Minner om RM sine skap, men til en mye bedre pris! Dette er jo faktisk oppnåelig :-) Blir nok noen kjøp til høsten når huset står ferdig.
    Nordlandshilsen fra Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen til å handle hos oss om du liker.. DET er veldig hyggelig å høre..

      ha en deilig deilig helg, og lykke til med husbygging..

      veronica

      Slett
  5. Jeg ble så lei meg da jeg fant ut at TM design ikke har designet et eneste av disse møblene. Huff!

    SvarSlett
    Svar
    1. huffda.. det var trist.. vi har nok ikke funnet opp kruttet, desverre..

      Håper du noengang klarer å bli glad igjen.

      veronica

      Slett
  6. ps: vi har gjort ganske mange endringer på noen av møblene, hvis det hjelper litt?

    vera

    SvarSlett
  7. Hei. Det er jeg som er anonym over her. Ser det kom litt feil ut. Jeg diiiiggger møblene deres, og har en hel liste over ting jeg ønsker meg. Det er nok min egen blondhet som gjorde at jeg trodde dere designet møblene selv. Har jo ikke noe å si egentlig, men det hadde bare føltes litt mer unikt å vite at jegvikke kunne fått det samme på Bohus. Digger fortsatt stilen, og hvis prisen ikke er høyere enn sistnevnte, handler jeg heller av dere. :-) Lei for at kommentaren min var så lei. Ofte blir det feil å "samtale" uten tonefall og mimikk;-) Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. neida.. jeg blir ikke lei meg.. og jeg vet veldig godt at det er lett å "høres" litt strenger enn man er.. men helt sant.. det kommer noe småtteri, som vi "føler" vi har laget selv, men vi har jo ikke det sånn egentlig, for litt er lånt her og der, og tidligere denne uken så trodde jeg at vi hadde funnet en heeelt unik måte å gjøre sengegavler på, men så var den jammen i en musikkvideo ( you could be my it girl.. ) så det ER ikke så lett å finne på noe nytt, mnen vi tar GARANTERT ikke inn noe som du kan kjøpe over alt.. Det må være noe som har litt sånn besviiiiiim faktor over seg.. og det har vi jo klart til nå føler jeg..

      Takk for hyggelig hilsen, og du er velkommen til å handle eller kikke hos oss anytime om du ønsker.. Ha en fin fin helg..

      veronica♥

      Slett
  8. Ps så bra at du ikke lar sånne kommentarer bite på, at du ikke lar deg tråkke på. Selv om det altså var mer ment som "dumme meg" kommentar.

    SvarSlett
  9. Digger stilen din!!
    Føler at du har en stil litt utenfor "boksen"
    -altså typisk "interiørbloggerstil" (hvitt/divved eller pasteller/retro)Kjempe spennende og følge med på møblene du selger også! Så lykke til:-)

    God helg til deg og dine:-)
    Klem Therese
    Leonoras-eventyr

    SvarSlett
    Svar
    1. Therese.. så snilt og koselig å lese.. Tusen takk for lykkeønsker,, det trenger vi så visst.. Gøy å lese og se alle som følger med på møblene.. DET liker vi....

      klem tilbake og riktig god helg til dine også!!

      Slett
  10. Galet snygg...jag röstar på att den ska stå i köket!! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. i know... jeg ville også hatt et i kjøkkenet, men da må jeg hive ut en kjøkkenøy.. og bibliotek har jeg dessverre ikke, men kanskje en vakker dag??

      happy weekend syster.. ♥

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥