søndag 29. januar 2012

Fargevalg og bilder

Disse bildene har jeg fått utrolig mye Mail om,
 sammen med fargevalget på veggene i tominehjemmet som er Sanddyne fra Nordsjö

Vi har fått tak i både bilder og litt annet spennende som skal selges i TM fremover, og bildene kommer inn allerede neste uke.. 

Jeg fant i grunn ikke noe særlig på messen, mye likt som før, og nesten en umulighet å få tak i STORE pynteting til hjemmet.
 Det var DET jeg var på jakt etter.. Men vi prøver videre.. 
Ikke gi opp!


3 kommentarer:

  1. Så kjekt å høyre at vi er fleire som likar litt store pyntegjenstandar... Er blir det igrunn mindre og mindre krimskrams... Berre arvegods med affeksjonsverdi igjen igrunn:) Lykke til med inspurten til opninga, det blir nok fantastisk tenker eg;)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Hei hei

    Spennende tider du har i møte :-) Ønsker deg lykke til med åpningen!
    Apropos veggfargen som du skriver om over her.... jeg har tenkt å male litt nå fremover og har fått tak i masse prøver.
    Har også spurt etter Sanddyne fra Nordsjø, men den de viste meg var ganske grønn faktisk! Har du fargekoden på den du har brukt? Jeg har lyst på en farge som hverken er for brun eller grå... muldvarpfarge kalles det visst ;-)

    Ha en flott uke (uten for mye stress!)

    SvarSlett
  3. Linda S. Olsenjanuar 31, 2012

    Heisann! Jeg har malt sanddyne i stua og det ble knallfint!! Er så glad jeg fant den fargen her på bloggen! Men man må jo selvfølgelig ha møbler som går godt til fargen, men det funka med alle mine møbler. Det som er det magiske med den er at både sorte, brune og hvite/offwhite møbler er fint, så man er liksom ikke låst. Også er det bare å hive seg på å ikke være redd for å prøve. Det verste som kan skje er at man maler over igjen. Den fargen bare elsker jeg! Takk for at du delte fargen med oss lesere :)) ....og alt annet vakkert og spennende du deler ;))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥