lørdag 7. januar 2012

Flaks at jeg er jente..

... For ingen er vel så flinke som oss til å lage hverdagslyx?? Egg, fiken, spekemat, og kaffe!!!!! Jeg er avhengi..
Jeg har forsovet meg over 3 timer i dag, så etter en deilig frokost alene ( lengter etter NorefjellHytta) skal jeg ut å gjøre litt smått, kjøpe teppe til å ha under kjøkkenbordet ( som er nytt fra TM Design, i heltre eik... Er det ikke fiiiiint?)
også gjøre klart Tomines rom... Det ble jammen ikke så aller verst...
Ønsker alle en deilig lørdag..

6 kommentarer:

  1. Fiiint bord!!! Kan du legge ut flere bilder, mål og pris?? Jeg er veldig på jakt etter en laaangt spisebord til den fine glassutstikkeren vi skal ha på det nye huset!!!

    Tone:-)

    SvarSlett
  2. Ingen er så flinke som oss jenter til å lage våre egne hverdagsgleder, men jenter er også flinkere enn menn til å lage hverdagsproblemer... Flaks eller uflaks...
    Ha en god dag, med teppekjøp og rydding av Tomines rom :)

    SvarSlett
  3. Mmmm, det så deilig ut! Håper du får en deilig lørdag også :-)

    SvarSlett
  4. Mums, for en digg frokost! Du henter inn igjen de tre forsovede timene du vet du, Veronica ;) Lørdagsklem fra Tonje

    SvarSlett
  5. Hei :) Den fine "spisebord sofaen", er det også TM design?? isåfall, pris og mål? Kunne ikke se den på fb siden! :) Hilsen Hilde

    SvarSlett
  6. Superlekkert bord! Hva er størrelsen på dette? Masse flotte møbler dere har ;) Klem Berit

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥