søndag 15. januar 2012

Kontoret ferdig og trappen


God formiddag.. 
Er vi den slappeste familien ever? 
Ungene nekter å gå ut, og vil bare kose seg inne. 
Tomine kom å spurte etter ukepenger, fordi hun hadde ryddet rommet???( som faktisk ble perfekt ) 
og nå venter hun på en barnehagevenninne 
som skal komme. 


Vi fikk tatt bilder av skapet i dag som står på kontoret 
og det er utrolig fint.
( selges hos TM Design, (finnes også i hvitt, men utsolgt ) 
Vurderer om jeg skal sette en bolledeig og lage boller, 
innimellom verdens største klesvask..
men jeg tror jeg er for lat i dag.. kanskje... 
♥ 

Trappen vår fra gang opp til 2. etage. Den kom ferdig 
malt, og ble satt opp på en dag. 
Stolen er fra TM Design.

Ses senere i kveld, bilder av armebånd kommer..
supersnygge

6 kommentarer:

  1. Heia.
    Jeg holder på med en gang og trapp her i huset og er så i tvil om jeg skal male trappetrinnene mørk som deres eller lyslakkere dem. Kan jeg låne ene bildet av trappen din og linke til siden din? Min kjære likte løsningen dere har valgt best.
    God søndag videre. Og ja, gangen deres ble nydelig :)
    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Selvsagt kan du låne bilde.. du trenger ikke linke til meg.. bare lån på..

      det er så vannskelig.. så mange valg..
      vi har sorte trinn, og jeg liker det veldig godt..

      happy søndag til deg også, og lykke til med valget!!

      Slett
    2. HEISANN.

      Prøver å nå deg på denne måten. Får ikke noen svar på mailene jeg sender deg. Får du lux stolene i fargen sand snart???????Har bestilt to.

      Mvh Kjersti

      Slett
  2. Skapet er bare lekkert lekkert!!!
    Tror du må ha døren opp til gangen, var så fint mot flisene i gangen og trappen:)
    Skulle ønske jeg kunne fylle opp huset med møblene fra TM !!
    Klem klem

    SvarSlett
  3. Hva er pris på skapene?? Bare helt nydelig. lekkert hjem du har, får så utrolig mye tips gjennom denne bloggen:)) I like:)

    SvarSlett
  4. Hva er pris på skapene?? Bare helt nydelig. lekkert hjem du har, får så utrolig mye tips gjennom denne bloggen:)) I like:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥