onsdag 18. januar 2012

I ♥ hjemmedag


Hei bloggen

Utrolig flaks at Tomine hadde fri i barnehagen i dag pga 
planleggingsdag, så vi fikk vært hjemme med pus. 

En kveld med oppkast, kattegråt og tydelige smerter
er heldigvis over. Litt bedre pus i dag, men fortsatt 
veldig pjusk.. Jeg håper at han blir fort frisk. 

Fridagen har bare blitt brukt til kos, og fotoshoot som 
jeg skulle hatt i dag, er ikke før 2. februar, du snakker om
 å ta feil av dagen.. haha..
Straks ut å handle og freshe opp kjøleskapet som er 
så tomt at det støver..Vi har begynt med middagsplan, og 
da får ungene velge 2 middager hver, og vi voksne resten.
 Mine dager er ingen høydare her hos oss, for jeg elsker
 pasta, kylling, oliven og ruccola, mens de andre skal ha 
traust middag med poteter.. sukk.. 


Bildene i dag er fra stuen og viser den nydelige 
Tina Lounge chair i fargen sand. Stolen kommer inn igjen 
til TM Design i slutten av mars, og koster kr 4500,-

ønsker dere alle en fin fin dag, kun 3 dager igjen 
før det er atter en Oslotur for oss.. 
wiiiiii


8 kommentarer:

  1. God bedring til lille pus ♥
    Ha en riktig fin dag ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. God bedring - og WOW for en stol!

    SvarSlett
  3. Huff da, stakkars lille Sylvester...
    Godt dere fikk vært hjemme med ham i dag da:)
    Så kommer han seg vel snart ♥

    Lekkersmekker den stolen!!

    SvarSlett
  4. Så god smak du har! Fin blogg og herlige bilder!

    Beate♥

    SvarSlett
  5. Hei,
    Jeg bare lurer på om det er RM møbler TM kopierer?
    Flotte møbler, for all del... Men er det helt greit med "blåkopi" lissom???
    Hilsen Benedicte

    SvarSlett
    Svar
    1. TM Design kopierer INGENS møbler, da vi plukker ut fra en produktliste fra fabrikk på allerede ekstisterende møbler. Vi velger farger og stoff selv.
      Hvis du feks googler tuftet furniture, vil du se at det er EN mill andre som har bla stolen jeg viser på bildene i dette innlegget.

      Verken RM eller andre har vel funnet på sofa eller stol, og hvis man skal begynne å snakke om blåkopier av disse produktene så er vi vel alle som driver i denne bransjen copycat..

      Ganske interesant hvor mange som henger seg opp i dette med kopi av ditt og datt da vi i TM begynte med import, har liksom ikke helt sett at Living, Home & Cottage og div andre som også selger feks Dining sofa, har fått disse spørsmålene.

      vel.. da fikk du vite hva jeg synes og hvordan det blir gjort.

      mvh

      veronica

      Slett
  6. Nydelige bilder og nydelig Herlige hjem -har sett det flere ganger (taped). Jeg har selv H& C stil med sterkere farger!! Trives med det, gir et kikk/energi når jeg kommer fra jobb hvor det er mange vanskelige og tøffe problemstillinger. Men jeg skulle gjerne hatt en stue i din stil også..... og badet var fasinerende!

    Kommer til å følge videre!

    Hilsen Lisa

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥