onsdag 4. januar 2012

Instagram , GLAM og mammadamen


.. Er jeg den siste i verden som ikke har fått med meg Instagram??
En av mine favvobloggere mammadamen skriver om Instagram i dag,
 og da måtte jeg prøve!!
Magisk!! Superkule bilder tatt med Iphone..
Jeg er addicted..
Litt glam er jeg i dag med en nydelig gulltopp -
gave fra en venninne, dressjakke sort fra Sand klikket hjem fra Carma i Trondheim, Smykke fra BikBok!!
Tusen takk for alle parfyme og krem tips!!
Im gonna smell like a flower!
Ses i kveld!

- veronica -

12 kommentarer:

  1. Fint med litt glam på en onsdag :D Har ikke forsøkt meg på Instagram jeg heller enda, men fristet til å prøve nå :)

    SvarSlett
  2. Hei og godt nyttår. Jeg hadde aldri hørt om Instagram engang, jeg. Så du er nok langtfra den siste i verden som skaffer deg det! Ha en fin januarmåned!

    SvarSlett
  3. Instagram er fantastisk :) Avhengig selv :D

    SvarSlett
  4. Flott blogg du har. Og et fantastisk fint hjem! Legger meg til som følger.

    klem

    SvarSlett
  5. For en utrolig fin blogg du har.... Og for et nyyydelig hjem du har!!! Fant deg i dag, da jeg var på blogg runde!!! :)

    SvarSlett
  6. Herlige Veronica, tusen takk for fine ord og lenke. Bloggen har hatt hundrevis av flere besøk i dag takket være deg. Det er veldig morsomt!

    Og så kule bilder du tar! Må finne deg på Instagram og bli inspirert! Super kveld til deg:-)

    SvarSlett
  7. sessan: im sooo going to find you right back!!

    ( hvordan gjør du det... haha.. )

    SvarSlett
  8. Camilla: tusen takk for søte ord..

    SvarSlett
  9. Mammadamen.. hva med at jeg måtte tørke litt tårer, når du fikk julebesøk.. haha..
    jeg ler hver gang, for jeg gnir tårene fremdeles utover, fordi du SA det skulle gi fin hud!!!!♥♥♥

    SvarSlett
  10. Er så fornøyd med at du fortsatt husker det med tårene, Veronica:)

    Ønsker deg en super dag!

    PS Er skikkelig imponert over forretningsvirksomheten din! Hurra for deg:-)

    SvarSlett
  11. Instagram er fantastisk! :) Har du oppdaget kameraene Magic Hour og Camera + på iPhone? Hvis ikke anbefaler jeg deg å laste dem ned. Jeg er hekta! :=)

    God torsdagskveld til fin dame med fin blogg!

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥