lørdag 28. januar 2012

Velkommen lørdag.. ♥



Takk og pris for kaffe & smoothie på dagen derpå dagen..



Jeg er bare innom for å ønske dere
 alle en fin fin lørdag. 
Etter endt shopperunde på Interiørmessen i går 
( yes.. vi får inn noen lekkerbisker fremover som jeg gleder 
meg til å vise frem ) stilte nok en gang DIN Kaffebar i Hønefoss opp etter stengetid, med en pose fyllt med de deiligste ting,
 så jeg rakk vinkvelden med jentene perfekt!!
( små kjeks, rødbetchips ( utrooolig godt ) sauser, og 
deilige pikekyss og sjokolade ) 

 2,5 timer brukte vi fra Lillestrøm til Hønefoss 
pga køøøø .. Galskap.. 
Nabojentene kom over på vin og ost i går, 
og vi drakk altfor mye vin, spiste for mye ost og oliven, 
men akk så gøy vi hadde det..litt tung dag i dag, men utrolig deilig å slappe av og gjøre som vanlig ingenting. 

Jeg må bare tipse dere om den deiligste og fineste
kjeks som er fra Din Kaffebar, og som jeg har spist en hel 
boks av i dag.. hihi.. nå er det pizza på menyen, og 
resten av kvelden er det jobbing med mail og TM, 
så nå er jeg på nett noen timer fremover..

Ønsker dere en happy lørdag.. 
kommer kanskje innom i kveld for å vise dere en 
helt fantastisk fontene vi har
 bestilt til hagen.

4 kommentarer:

  1. Hørtes egentlig ut som en helt perfekt helg,håper fortsettelsen blir like bra!!!
    For noen. Koslige kopper forresten:(
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. mmm ja... ganske så slapp lørdag ja..
      koppene er ganske gamle, men jeg så de igjen på messen, og det er jo ganske så kos med blått da.. selvom jeg overhode ikke er blå..

      happy lørdag og klem tilbake..

      Slett
  2. Kjeksen er helt FANTASTISK!! Kjøper den alltid når jeg er på Kastrup og ellers i Danmark.
    Ha en kos lørdag

    SvarSlett
    Svar
    1. ja nemlig.. for Tomine lurte på hva det sto på boksen, og da sa jeg jo at Dronningen i Danmark spiser deg også.. DA ble det iallefall populær.. haha.. men nå er den desverre tom.. men må handle inn nytt da.. Da vet du iallefall hvor du får den om du ikke skal til DK..

      happy lørdag..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥