fredag 20. januar 2012

Joda, vi har bad!

Hipp hurra fredag!

Sylvester er på bedringens vei, og vi kan med sikkerhet 
reise fra han i morgen tidlig!

Jeg fikk ordnet nye negler i dag, shoppet nydelig dressjakke og en fin skjorte ( alt på salg fra Den Gylne Fe i Hønefoss )
 så nå er jeg klar til shopping i storbyen i morgen. 
( Liker best å shoppe hjemme hvis jeg kan, he he ) 
 Nå mangler bare kjole til i morgen men DET skal jeg finne i Oslo.
Vi har booket champagnelunsj på Christiania Restaurant
 i morgen så nå skal vi jentene kose oss... Wiiiiii


Mange lurer på om vi har bad i Tomine hjemmet,
 og det har vi faktisk.. 
Dette er det vi har enn så lenge, men vi har også et uferdig
 hovedbad som det er plass til stort skap, dobbel vask og badekar ( jeg vil gjerne ha et lekkert i kobber... DET er sååå fint!! ) men vi har ikke orket å starte på det enda..


Nå er det film på Tomine sitt rom før vi tar tidlig kvelden, så vi er klar for morgendagen!!
Happy fredag kjære lesere!!

3 kommentarer:

  1. flott bad, kjekt å se noe annet enn bare hvite/beige bad.... :)

    SvarSlett
  2. Lækkert bad dere har. Jeg skulle også ha hatt en ordentlig fornyelse, men det er det med å orke å sette igang... Kooos deg i storbyen!

    SvarSlett
  3. Vi har også et bad som gjenstår i huset; fikk idèer nå ja; stort skap har jeg ikke tenkt på der inne. DET ville blitt superlekkert! Ha en fin helg i Oslo- her er det deilig vintervær. Gled dere!

    Klem, klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥