lørdag 14. januar 2012

OFFICE shining, og fotoshoot i Tominehjemmet


Vi har fått inn et nytt stooort sort glass-skap på kontoret,
og det var så deilig å få bort alle permer og papirer 
som har ligget rundt om.. 
Ikke minst var det helt utrolig fint.. 
Alle mine interiør blader så langt tilbake som 90- tallet 
fikk plass der.. 
Jeg er glad jeg hadde et til overs som jeg kunne ta hjem, 
heldig er den som kan ha 2 stk ved siden av hverandre.. 
DET blir fint..


Nå er det orden i sysakene, og hyllene og andre skap 
kan igjen brukes til pynt, da er det gøy å ta bilder. 
Mørket kom for tidlig i dag igjen, så bilder av 
skapet kommer i morgen..
Ønsker dere alle en fantastisk lørdag. I dag er det 
kjøttdeig og spaghetti til middag, og snop resten av 
kvelden. I morgen begynner vi shining for på onsdag 
skal huset vårt være location for et fotoshoot.. 
KJEMPESPENNENDE



Nå er det forresten lastet inn alt nytt på bloggen, så 
nå får jeg gitt svar tilbake på hver eneste kommentar,
og det er helt topp, så nå skal jeg svare dere alle.
PERFEKTOS!!!

19 kommentarer:

  1. Hei! Kan du røpe navnet evt. koden på gråfargen dere har på kontoret? Den ser så fin ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal sjekke.. den er ganske så mørk, og den er heeelt matt.. riktig så fin, men hva het den??

      jeg sjekker det opp!!

      Veronica

      Slett
  2. Nydelig lampe. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. Lampen er fra en butikk i Vikersund.. jeg kjøpte den for mange mange år siden.. men still - like fin..

      veronica

      Slett
  3. Nydelig lampe. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  4. Heia
    1. Tommy Hilfiger Stavanger | www.tommy.com
    51 54 94 94
    Østervåg 17
    4006 Stavanger

    Ring og hør om de kan ha skoene !

    En strålandes lørdag til deg.
    Nå dukke eg ned i snopeskålen.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. JIppi!!!!

      jeg skal hive meg over tlf på mandag. jeg er nå så sikker på at jeg ikke kan leve uten, at disse MÅ jeg bare ha..

      klem klem

      ( endelig er jeg ikke så mett etter all snopspisingen.. altså fra i går.. haha,.,, )

      Slett
  5. hei!har sendt deg spørsmål på Mail og fb også..skjønner det er mye å gjøre, men har sååå lyst på Lyx arm chair i sort...Har du de,eller kommer de inn?Du skrev at du hadde 5 i sort på et av bildene, men tror det var en stund siden...Cathrin

    SvarSlett
    Svar
    1. Cathrin.. jeg finner ingen mail på ditt navn... vil du sende meg igjen..

      ramboline97@gmail.com

      lyx stolene er alle solgt, kun brun igjen..
      ( men de kommer inn igjen da.. )

      Slett
  6. Nyydelig pynt! Elsker den urnen med blomsten i, den var fiiin :) Jeg har en stund vært veldig "hvit/beige" av meg, men du har jammen meg klart å få meg over på de litt mer mørkere nyanser på interiøret! Du er som du sikkert skjønner en stor inspirasjon! Og digger TM design. Håper du får ei super helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei...

      så hyggelig å høre... den sorte urnen fikk jeg av min svigerinne for mange år siden. Den er fra To Søstre i Sandvika, og jeg EEEELSKET den da, og still do..

      Veldig hyggelig å høre at man kan inspirere, det er jo akkurat det jeg blir av alle dere andre bloggere og i cyber hver dag..

      ha en deilig deilig søndag.

      klem veronica

      Slett
  7. God søndag Veronica!
    Du, hvilken farge er det på veggen på kontoret??
    Den var lekker! Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja den er er superfiiin.. jeg må sjekke opp fargen..
      Heidi på maleriet i HØnefoss har superkontroll på alt sånt..

      happy søndag.

      Slett
  8. Hver gang jeg forlater denne siden, er det med en følelse av inspirasjon! Herlige møbler med både gammeldags flair og moderne stil. Jeg driver med redesign av gamle og antikke møbler og dikkedarier, så det blir jo noe annet, men likevel: inspirert av deg!

    Klem fra Laila

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Laila..

      Tusen takk for en hyggelig hilsen.. moro å kunne inspirere, selv om jeg føler at jeg stjeler litt her og litt der.. men summasumarium så er det greit å få sin egen lille vri på ting også..

      jeg skal kikke inn hos deg.. så spennende..

      ha en fin fin søndag.. klem tilbake.

      Slett
  9. Det må være godt å få lagret alt som ligger utover i et skap, ble jo såååå fint.

    akk for en finfin blogg, og lykke til med fotoshoot på onsdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. gjett om!!!!! og alt gammelt og rot, blir endelig kastet.
      Tusen takk for lykkeønsker.. det blir superspennende, og vi gleder oss.

      jeg skal bare sitte å se på jeg, men moro å se hvordan ekte fotografer jobber..

      klem klem ..

      Slett
  10. Hei igjen søte du! Gleder meg til du finner fargen til kontoret! Vi skal male kontor om ikke så lenge nå, så håper jeg får fargekoden til da.-) hihi..Ser det er flere som lurer på lampen din Veronica, og det fins nesten lik på Skeidar, bare med annen skjerm. Skjerm kan jo endres:-) Du kan jo tipse de som lurer:-) Jeg har nemlig en slik og den er veldig lik:-)He en god søndag! Klem klem

    SvarSlett
  11. Hei hei, lik lampe kjøpte jeg i Bergen for halvannet år siden hos Solstrand Interiør http://solstrandinterior.no/
    :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥