mandag 2. januar 2012

Parfyme tips ♥

Akkurat nå: verdens beste parfyme synes jeg..

Julen er pakket ut og bort hos oss, og jeg synes det er så deilig.. litt nytt fokus på annet, som feks litt klær
( rosa er hot i år  - jippi ) nye blomster og lukter.
Jeg klør i fingrene etter å fornye, og jeg mener ikke på
ting.. men legge litt planer, planlegge turer, rett og
slett litt som man kan ha til å se frem til.
Parfyme er så vannskelig å kjøpe selv, og jeg har fått mine siste parfymer av andre. Denne fra CUCCI - Guilty
lukter himmelsk, og var en gave fra en kjær venninne.

Kom gjerne med parfymetips.. og en god bodylotion..
DET trenger jeg.. herremin jeg har ikke smurt meg siden
oktober..... vel.. nesten...

Happy monday,
og i kveld skal jeg ENDELIG på bloggerunde

17 kommentarer:

  1. Anbefaler Visible difference fra Elisabeth Arden. Beste body lotion jeg har brukt.
    Hilsen Anne J

    SvarSlett
  2. Anne J. : supert... takk.. det er notert..
    håper den tar knekken på min fiskehud..
    haha

    veronica

    SvarSlett
  3. Heia og godt nyttår!
    Lo godt du skrev at du ikke hadde smurt deg siden oktober, det er omtrent slik her også, utrolig hvor mye flinkere jeg er med slikt vår og sommer.
    2 fantastiske dufter er Chanel Mademoiselle, parfymen-ingen over og ingen ved siden, er min absolutte favoritt.
    Mitt andre valg som Marciso Rodriguez.
    Og etter å ha prøvd de vante kjente body-lotioner, faller jeg tilbake på Eucerin fra apoteket, holder huden myk mye lenger. Eucerin sin dusjolje er fantastisk, og hjelper og for de med ev. eksem.

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Takk for tips :) Er på jakt etter gode, nye perfymer selv. Jeg liker å ha flere å bytte på! Selv har jeg blitt glad i "Versace bright crystal" - og anbefaler den videre på det sterkeste!

    Ha en god kveld videre :)

    SvarSlett
  5. FRu R. jeg tar med meg tips.. alltid kjekt å bytte litt. dusjolje er superkjekt og funker alltid.. i will try!! tusen takk..
    sjekk også ut escada sin.. den nye.. det er også sååå god!!♥

    SvarSlett
  6. Fru Mæla:
    jeg brukte versace sin for noen år siden,, lyyys rosa.. JA den var jo supergod!!!

    jeg må også ha noen få så jeg kan bytte litt..


    tusen takk for flotte tips!

    SvarSlett
  7. Verdens beste bodylotion: Biotherm lait corporel. Er veldig tynn, så en flaske holder lenge. Lukter at sitrus og gjør huden slikemyk. Min absolutte favoritt gjennom mange år! Den har kanskje ikke parfymeduft, men det er vel det man har parfyme til? Anbefales på det sterkeste.

    SvarSlett
  8. Heisann og godt nyttår til deg og dine. Mange blanke ark som kan fylles med positive opplevelser.
    Min parfyme anbefaling er Dior; addicted2
    Klem

    SvarSlett
  9. Anbefaler at du også tar en liten lukt på
    Balenciaga paris. Himmelsk :)

    -Vigdis-

    SvarSlett
  10. Takk for tips. Den må prøves. Akkurat nå er det små babyer i hus, og ikke så mye parfyme akkurat.
    Ønsker deg ett riktig trivelig godt nytt år.
    :) Susanne

    SvarSlett
  11. Parfymetips er bra! Må teste:)
    Akkurat nå har jeg tre stykker jeg bytter på:)
    Coco Chanel - nr 1 for meg ♥
    Daisy, kjemepegod! Og den siste til samlingen er Cotton Fresh, den lukter rett og slett skikkelig tøyvask;) Og digger den til olabukse og t-shirt, altså en litt casual duft:)

    Klem Line

    SvarSlett
  12. Lancôme sin Nutrix bodylotion er magnifique! Deilig duft og gir masse fuktighet, hverdagslyx! Klem Tonje

    SvarSlett
  13. Nuskin sine kremer elsker jeg. Dolce gabbana light blue er min favoritt perfume.

    SvarSlett
  14. Flowerbomb med viktor rolf lukter himmelsk!

    SvarSlett
  15. Jeg bruker også Gucci Guilty, den er fantastisk! Før den brukte jeg den lysrosa firkanta, også fra Gucci, eau de parfume 2, i mange år. En av mine absolutte favoritter :)

    SvarSlett
  16. Burberry The beat er fantastisk god, det samme med Armani mania. Hvis du er ute etter en god bodylotion vil jeg anbefale Exomega fra Aderma, den gir myk og god hud, og går til alle parfymer. :) Lykke til på jakten

    SvarSlett
  17. Prøv dusjolje med mandel fra locctaine. Kremen i samme serie skal også være god, men jeg har ikke prøvd den

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥