tirsdag 17. januar 2012

Sylvester


Stakkar fine Sylvester vår...
ligger fortsatt helt utslått etter narkose og i den 
nye drakten sin han må ha i 10 dager...
 En rev har forsynt seg godt i buken hans, og måtte sy
 masse og fått lagt inn dren.. Jeg har så dårlig 
samvittighet for at vi ikke sjekket hos dyrlegen 
før men det er blir visstnok en verkebyll inni 
kroppen som til slutt sprekker...

Takk gud for fridag i morgen, 
for denne stakkaren her kan ikke være alene....

Søte dere som sender varme tanker og 
gode mail..♥♥♥

11 kommentarer:

  1. Huff, stakkar liten! Vondt å lese... men, nå blir det bedre for han etterhvert! Godt han har en snill matmor som passer på han i morgen!
    Ha en fin hjemmedag i morgen; da blir det forhåpentlig litt mer blogging også, om tiden strekker til ;)

    PS. Er imponert over at du legger ut flere innlegg på samme dag - moro og inspirerende å følge deg i stort og smått!

    Hilsen Siw (www.littlykkelighverdag.no)

    SvarSlett
  2. Neimen stakkars lille pusen...
    Håper alt går bra med han...

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Stakkars liten ;( Har en helt lik guttepus som har vært igjennom masse, men er like blid og kosete:) Lykke til og god bedring med Sylvester.Følger bloggen din hver dag og den er så utrolig bra :0 Hilsen Mette

    SvarSlett
  4. Først må jeg takke for det lille hjertet på bloggen min. Søt du er:) Så må jeg si at jeg føler med Sylvester. Jeg kjenner så altfor godt igjen den bodyen, ja. Hadde pusejenta mi til fjerning av livmor i sommer. Jeg elsker katter, og har to innepuser. Godt du kan være hjemme hos ham i morgen. Vi hadde revespor helt inn til terrassen for en uke siden, så jeg er glad pusene mine ikke er ute. God bedring til Sylvester, og klem til dere begge fra Eli:)

    SvarSlett
  5. God bedring til lille sylvester... ;)

    SvarSlett
  6. Hff da, stakkars lille pusen. Det hørtes jammen meg ikke godt ut. Håper at han snart blir bedre igjen ;)

    SvarSlett
  7. Linda S. Olsenjanuar 18, 2012

    Stakkars liten pus... Har selv fem katter og vet hvor bekymra man blir for dem når de er syke. God bedring til Sylvester :) Spennende og vakker blogg har du. Venter spent på stolen som kommer i februar :))

    SvarSlett
  8. Line Åkerøyjanuar 18, 2012

    Stakkars Sylvester! Ta godt vare på ham :) skummelt med rovdyr som angriper husdyrene! Huff! :( Jeg er veldig glad i dyr og spesielt katter, de er det vakreste på jord.. Skal sende gode tanker til tapre Sylvester. Håper for han og dere at han blir fort bra igjen! :) Gi ham mye kjærlighet!

    Line Victoria

    SvarSlett
  9. Riktig god bedring til den fine pusen deres <3
    Godt det gikk bra med han da! Håper dere har en fin vinterdag hjemme sammen :)
    Takk for at du har en såååååå utrolig fin, kreativ og inspirerende blogg! I Love It!!

    Klem Trine

    SvarSlett
  10. Stakkars lille Sylvester! :( God bedring til han!
    Så må jeg bare si, for et faaaaantastisk gulv han ligger på! omg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥