mandag 16. januar 2012

Tomines rom og ny tur til Continental.


Lille tomine fikk ny tv og dvd spiller ( arv ) på rommet
sitt til jul, og der spilles det Snehvit og Rapunsel non-stop
i helgene.
Helt i sin egen verden, og da kan jeg knipse i vei, uten
at hun smiler sitt fiiiineste smil, som jo er fint,
bare veeeeldig veldig kunstig.. haha....

Bare bittelitt bilder fra rommet hennes her..
jeg lover flere når vi er helt ferdige.
Kommoden er fra TM design.
Nydelig hest fra Mester Grønn, søt bamse som jeg har laget
for snart 100 år siden, og en superfin kule som heter
så mye som... ???

Nå er det shinings på gang.. BIG TIME!
Kun 2 dager til fotoshoot her hjemme..
iiiiiiiik 
Til helgen reiser vi til Oslo og skal bo på Continental
igjen med venner.. forteller mer senere..Jeg
gleder meg sååååå..


3 kommentarer:

  1. Nydelige Tomine ♥ Kjenner igjen det kunstige smilet på min Tomine ved bildetaking,hehe..

    Gleder meg til å se rommet =)

    SvarSlett
  2. Så flott det så ut!
    Gleder meg til å se flere bilder.
    Det er så kjekt å følge med på bloggen din, å se alle de flotte tingene du plukker ut!

    SvarSlett
  3. Utrolig flotte bilder. Kommoden var jo bare lekker! Gleder meg til å se flere bilder, det er så kjekt å følge bloggen din!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥