torsdag 9. februar 2012

En gave fra RM damen i Bergen

Hei bloggen

I dag når jeg kom hjem lå det en nydelig pakke til meg 
fra Cathrine i Bergen fra

Ene og alene fordi de skal male kontoret sitt og 
lette litt desperat etter Tomines hjem fargen 
Sand dyne fra Nordsjö..
 Hun skrev om maletabben bloggen, 
og som seg hør og bør, 
måtte jeg jo prøve og hjelpe til, sammen med  
Maleriet jentene her i Hønefoss.. 

Tusen tusen takk snille snille deg.. 
Jeg og Tomine har bladd i den fine RM boken i dag, 
og siklet på deilige oppskrifter 
og nydelige bilder.. 
You made my day
♥♥♥

3 kommentarer:

  1. Hei! Hva er fargekoden til sandyne?

    SvarSlett
  2. Ååå så koselig gave å få <3!!
    Takk for sist, det var utrolig gøy å få være med på åpningen av det flotte Showroomet til TM Design! Så mange lekre møbler, og så det fantastiske SPEILET da <3 Ønsker deg en FAB fredag! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Weee, så bra at du likte den lille oppmerksomheten. Det skulle da bare mangle etter en iherdig innsats fra hele-halve Nordsjø malerfabrikk. ha ha!

    Ha en fin dag videre, Veronica!

    Masse hilsner fra Catherine (som forøvrig gleder seg stort over at den ekte sandynefargen er på plass!)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥