lørdag 11. februar 2012


11 kommentarer:

  1. Du trenger en mailsekretær du :)))
    Gøy når bizznizzen bare sparker så fint i været som den har gjort hos deg!
    Du er flink synes jeg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. ja jeg vet... jeg får hjelp på lageret, men ellers er det jo bare meg, og jeg jobber jo 100% i annen jobb, så det blir noe hektisk til tider ja... men det er GØY, og jeg er superstolt over hva vi har fått til..

      ♥ takk takk

      Slett
  2. Å Guuuud den klokka var lekker!!! Den kunne jeg tenkt meg! Men kr 550,- må vel være feil, eller? Har du glemt et ettall foran, hehe. Ellers var den jo superbillig!
    Ha en fin kveld, og kos deg i morgen på morsdagen!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. klokken var superfin.. elsk... joda.. prisen er very riktig.
      550,-
      ( veldig veldig fin pris, så vi har vært greie her.. )

      Slett
    2. kos deg masse på morsdagen du også.. herremin.. det har jeg jo helt glemt.. ♥

      Slett
  3. Hei, stilig konsollbord. Har du målene på det?

    Hilsen Marianne

    SvarSlett
  4. FANTASTISK LEKKERT!
    Den ene godbiten etter den andre fra dere frister stort til fornyelse i heimen :)

    God søndag og morsdag!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  5. Å dette var jo bare helt rått! Elsk på alt-- Ser ut som jeg må ha meg en bryllupsliste hos deg, haha =)) Klem henriette ♥

    SvarSlett
  6. Hei!
    For en fantastisk flott klokke! Er den i tre? Eller metall? Og fargen, - er den grålig eller mer brun? Vil gjeeeeerne ha en sånn, hvis den passer i fargene! <3

    SvarSlett
  7. Hei Tomine.
    Den klokken vil jeg ha!!! Nydelig!!
    Kan den bestilles hos deg, eller hvor kan jeg få kjøpt den?
    Ellers takk for en super blogg.
    Mvh Laila.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥