mandag 13. februar 2012

Fra mobil;

Av og til så må man bare si stopp! 
Trekke pusten og klappe seg selv på skulderen og 
være sin egen helt, ved å klare å innrømme at det er for mye..
Akkurat nå så er det litt sånn for meg.. 
Jeg er fryktelig sliten av mye jobbing og må
 ta noen dagers pause..
Jeg jobber 100% ved siden av TM Design i en annen jobb og har gjort det hele tiden. Jeg forstår egentlig ikke hvordan jeg har rukket alt siden vi fikk så fantastisk start på møbelsalget..

Jobbing til langt på natt hver eneste dag, må erstattes med tidligere kvelder og mye mer søvn.. 
Jeg har faktisk lagt meg nå og det føles bra..
♥ 
Dårlig samvittighet for mailer, men jeg bare må ha pause nå..
 Fra fakturering bestillinger mailer..


Im sorry ...
alle fantastiske søte kunder og lesere.... 
Tilbake om noen få dager.. 

Håper dere kan tilgi meg alle dere som
 venter svar på mail.

27 kommentarer:

  1. God bedring, viktig å bremse før kroppen bremser helt selv... klemz :)

    SvarSlett
  2. Skjønne deg! Jeg er en ganske trofast leser av bloggen din,- og slike innlegg liker jeg,- ikke at du er sliten, men at du er ærlig! I blant kan vi mennesker ta på oss litt for mye, og kroppen sier bare nok..... Og sånn er vi jo rett og slett støpt sammen! Så ta deg en vel fortjent pause, og pass veldig godt på deg selv. Pass på å vær herre i eget liv!!!! ønsker deg alt godt!
    Stor klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Ta deg et pust i bakken med god samvittighet :)
    God klem fra meg

    SvarSlett
  4. Jeg har fulgt bloggen din en god stund nå, og er en kjempe fan :-)) Fantastiske møbler har dere også. Unner deg virkelig en pause, så nyt den med god samvittighet :-)) Hilsen Veronica

    SvarSlett
  5. Kristine R.februar 13, 2012

    Kjære søte du!
    Håper du får en god natt søvn og en strålende start på dagen i morgen. Du må huske på deg selv oppi alt dette, skjønner at det blir mye!
    Du er til STOR inspirasjon for meg og mangen med meg... Vi unner deg litt ekstra ro og hvile, ønsker jo å ha deg og energien din gjennom Pc'en lenge fremover!
    Du er en dyktig kvinne!
    Ta vare på deg selv og dine nære:)

    Natte klem fr Kristine i Vest :)

    SvarSlett
  6. Syns ikke du skal be om tilgivelse for en liten pause gitt!
    Du styrer bloggen, det er ikke den som styrer deg. Finn et tempo som er mer behagelig. Det er bedre med fine gjennomtenkte innlegg som du er fornøyd med enn at du må vri hjernen din hver bidige dag for å lage et innlegg eller to om dagen. Det blir det bare stress og mas av. Ingen av oss som kikker innom bloggen din forventer at du skal være her og oppdatere hele tiden :)
    Kos deg! pust og nyt livet!

    :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med morsdag <3 Så hyggelig å lese at du har hatt en fin dag sammen med datteren din :) Nå må du lytte til kroppen din og ta vare på deg selv. Selv om det er rett og slett er vakkert med snø og sol, så tappes man jo for energi på denne tiden! Snart er det VÅR VÅR VÅR! Vi må bare se fremover! Ta deg litt fri og hent krefter. Har en stund lurt på hvordan du rekker alt..... Vi lesere er her når du kommer tilbake vi :-) Masse hilsen og klem fra Trine ;)

    SvarSlett
  8. Kjære Veronica...

    Lytt til kroppen, den sier fra når den trenger en pause...Kan skjønne du er sliten etter alt som du har holdt på med i det siste...Selv fatter jeg ikke at du har klart det...

    Tenk på deg selv nå, gjør det DU orker og har lyst til.... Det er såå viktig vennen <3

    Stor klem fra ei som tenker på deg....

    SvarSlett
  9. Kjære Veronica!
    Sov så godt og hvil deg nå...
    Ber om ei velsigna natt for deg og dine ;)
    -Annette (dokkestompen)-

    SvarSlett
  10. Velfortjent pause :).Viktig å stoppe opp å trekke pusten litt innimellom. Kos deg masse!:)

    SvarSlett
  11. Ja, pass på deg selv og helsa! Når man er på overtid er man så mye mer disponert for viruser og all den møkka som går nå om dagen, så sov mer, spis godt, slapp av og senk skuldrene. Alle som venter på mail fra deg er bedre tjent med en frisk og opplagt Veronica etter noen dager. Det nye firmaet skulle jo også være en glede, så pass på at du ikke blir utbrent før du har startet. Smart av deg å ta en liten pust i bakken nå. Tyder på at du har bakkekontakt, det;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  12. Kjaere lille venn,
    Ta en goood pause og konsentrer deg om deg selv og familien din! Om ikke du tar vare paa deg, saa er det ingen andre som kan heller!
    Du har vaert utrolig flink, men jeg tror ikke det finnes en eneste lege i Norge som vil si at du bare skal fortsette i samme spor;- du maa nok ta ett valg snart :o)))
    Men ingen suksess-fulle entrepenoerer hadde kommet langt, uten at de jobber mere og hardere enn folk flest (DET er noe aa vaere stolt av).

    SvarSlett
  13. Ta deg en fortjent time-out og spørr deg selv er det verdt det...barn,mann hjem og kjærlighet er så mye viktigere en salg og suksess.Livet er så skjørt,vi lever bare en gang.Slapp av og lykke til!

    SvarSlett
  14. Vi er bare mennesker, og alle har lov til å bli slitne - det er viktig å si fra siden du kjenner deg selv best!
    Ta noen dagers hvile, pust ut, la tankene vandre og kom til hektene igjen!

    God bedring/hvile/rekonvalens!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  15. Hei!!

    Vil bare ønske deg noen fine og gode dager<3
    Jeg,og sikkert mange med meg har tenkt, "du verden for ei dame, hvor tar hun tiden og kreftene fra?
    Nei, hvil deg med god samvittighet, og så gleder du nok snart leserne med nye innlegg på den nydelige bloggen din:))
    Happy Valentines , mange klemmer:)) -Bodil-

    SvarSlett
  16. Ikke det granne rart. Ta deg noen velfortjente dager fri. Med det racet du har kjørt skjønner jeg godt du er sliten. Ha en deilig dag.


    Klem Gro

    SvarSlett
  17. Ta pause med god samvittighet - du har virkelig stått på. Viktig å lytte til kroppen når den sier ifra at nok er nok. Min beste medisin når jeg er sliten er å legge vekk pc'n og bare ha fokus på familie, meg selv og de aller nærmeste vennene. Få litt fysisk aktivitet, frisk luft hver dag og ro! Ønsker deg alt godt!
    Klem Stine.

    SvarSlett
  18. Sender en ha det bedre hilsen til deg på alle hjerters dag!

    SvarSlett
  19. Noen ganger skal og må en bare tenke litt ekstra på seg selv:) Ønsker deg all god bedring, og ta den tid du trenger. Jeg er innim bloggen din dagelig. og gleder meg til du kommer opplagt tilbake:)) God bedring og klem fra ei som storkoser seg med bloggen din:)

    SvarSlett
  20. Den avgjøreslsen står det STOR respekt av!
    Lytt til kroppen og ta deg en pause, ingenting å vinne på å spille helt. På et tidspunkt finner alle sitt knekkpunkt. Flotte flinke du som stopper litt opp.

    Nyt noen rolige dager uten forpliktelser (i den grad det er mulig) og kom frisk og opplagt tilbake!

    Stor varm klem fra Tove

    SvarSlett
  21. Hei! Følger bloggen din jevnlig. Du er super;) ta vare på deg selv, og slapp av en stund! God bedring! Klem

    SvarSlett
  22. Kjære deg!
    Bloggen din, og hva du får til ellers også, er SUPERINSPIRERENDE. Ingen tvil om det! Likevel, du er kanskje til enda større og viktigere inspirasjon når du setter grenser. Mange kvinner (og menn) kjører seg selv i grøfta ved å ville for MYE, og nå viser du at det er lov, sunt, bra og flott å si stopp for en stund. Ønsker deg alt det beste og en god hvile!
    Varm hilsen fra Siw Stenbrenden

    SvarSlett
  23. Ta godt vare på deg selv!
    Senk skuldrene, legg bena på bordet og kos deg med familien din <3
    Og skulle bare mangle om ikke alle har full forståelse for at du tar deg en velfortjent pause!
    Klem

    SvarSlett
  24. Mette Irgensfebruar 15, 2012

    Ta vare på deg selv, Veronica, det er det bare du selv som kan. Vi er her når du er tilbake likevel.
    Take care :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  25. Stor sympati for ditt valg:o) Viktig å kjenne sin begrensning og stoppe opp litt og ta en pust i bakken.
    Ønsker deg masse god bedring:o)
    Klem fra Grethe i Larvik

    SvarSlett
  26. Har egentlig tenkt på det. Ikke noe poeng å slite seg ut. Sanle krefter og kom tilbake når du er klar.

    Klem Margit

    SvarSlett
  27. Heia.
    Jeg visste at du jobbet 100 % ved siden av TM, og jeg fatter ikke hvordan du klarer tempoet. Koble ut bloggen en periode, kjempeviktig å lytte til kroppen. Nå har jeg ikke blogget på en uke, har ikke ork, lyst eller overskudd.
    Prøv å koble ut, ta vare på deg selv og ikke minst få nok søvn, det er jo alfa og omega for å ha det bra.
    Godklem fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥