fredag 17. februar 2012

Fredagsbilder fra gangen i 2. etg


jenter jenter jenter.. det er fredag.. 
Ukens beste dag.. Jeg gleder meg sååå for vi skal bort 
i morgen på lørdag til noen venner..
Det er så deilig å bli bedt bort..



Bildene er fra gangen i 2. etg hjemme hos oss..
Vi selger bordet, lampen, verdens kuleste Bison hodet 
og de supersuper fine klokkene ( 550,- ) i TM Design 
og det kommer sååå mye tøfft i steeeeeel fremover.. 




Det blir deilig taco i kveld med vin, og kos med familien
og det skal bli så godt.. jeg skal prøve å rekke 
en bitteliten soltime etter jobb også.. jeg har så 
store planer om å bli litt brun, veldig trent for snart 
er det jo vår, og vi reiser til Frankriket
( jammen tiden går jo bare helt utrolig fort ) 


Ønsker alle mine fine fine lesere en deilig weekend, 
med masse sol, kos og relax..



Lev Livet Lykkelig

5 kommentarer:

  1. Hei,kjære deg=)=)
    Så deilig å bli bedt bort#lykke#
    I kveld er det også taco på menyen her,med vin(så klart)
    En ting jeg lurer på- Klokken var bare helt nydelig,og sååå billig...det er jo nesten galskap..haha..Uansett... Du har sikkert skrevet det før,men jeg har gullfisk hukommelse,så du får heller ha meg unnskyldt.hehe.. Men hva er målene på klokken,tror klokken hadde passet perfekt på en vegg i stuen,men hadde vært så kjekt med målene altså=)=)Kooos deg i dag og resten av kvelden=)=)
    Henriette

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av nydelig pynt!
    Er lampa fra butikken din? DEN likte jeg =))
    Riktig god helg.

    SvarSlett
  3. Såååå fint det ble! Jeg eeeelsker bison hodet <3 <3 <3
    God helg!!!

    SvarSlett
  4. Elsk på alt du viser V ♥ Klem henriette

    SvarSlett
  5. Jeg VIL VIL VIL ha det bison hodet..
    Er det noe du selger?
    Hvor har du evt fått tak i det?
    *forelsket* ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥