fredag 3. februar 2012

Fredagsfeeling

JIppi

Fredag morgen, og det er snart helg.. 

Vi har byttet ut noe i huset, med noe jeg har ønsket meg 
lenge.. jeg har ikke fått tatt bilder enda, men det kommer..
Denne gangen er det ikke møbler, som for tiden går like 
fort inn som ut, men noe som ble nedprioritert da vi 
bygde huset, men nå begynner det å komme på plass og jeg 
synes det ble så utrolig lekker.. 
Bildene i dag er fra kjøkken inn til stuen, og det fine halvmånebordet og spisestuebordet er fra TM, stolen er kjøpt
 i DK for noen år siden, det store sølvfatet er et 
kupp fra Mester Grønn.

Happy friday girls

- veronica - 

19 kommentarer:

  1. Masse lykke til med åpningen! Møblene dine er så delikate og fine :) God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk.. vi trenger alle lykkeønsker vi kan få..



      happy weekend.

      Slett
  2. Lekkre bilder . Lykke til med åpningen av showrom det blir sikkert knallbra.
    En god helg til deg

    Klem Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. ja gleder oss veldig..

      klem til deg og god helg videre..

      Slett
  3. Du vet å pirre nysgjerrigheten min di fante...lurer på hva det er!!!!!
    Synes det første bildet ditt her er sååå lekkert!Herlig vinkel å ta bilde fra.og så lekkert med prismene som dingler og dangler i forgrunnen!
    endelig fredag...må finne fredagsfeelingen jeg også:)))
    GOD HELG...det blir en spennende helg for deg:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for søt hilsen.. det var nye døøører.. ganske kjedelig, men for meg var det superfint, og sååå annerledes..

      stooor klem

      Slett
  4. TAKK for varme ord - det gjør godt! Vi får favne om de gode minnene..

    Skjønne bilder. Bare innom for å ønske deg masse lykke til med åpning av Showroom :)
    Kos dere masse!

    Klemmer fra Tove

    SvarSlett
  5. Hei.

    Lurer på hvor den fontenen i innlegget under er fra, samt de utekrukkene

    SvarSlett
  6. Skulle gjerne ha vært med på showroom åpningen din. Men må nøye meg med å ønske deg masse lykke til. Håper det blir fantastisk ;)
    Virkelig lekkert det store brettet, er på jakt etter et stort brett selv men de er jammen meg ikke lette å finne. Det dukker vel opp til slutt.

    Ha en fin fredag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ... tusen takk for lykkeønsker.. det gikk så fint, og var veldig veldig hyggelig..

      det store brettet er fra Mester Grønn.. kostet 800,- og var et virkelig kupp.. kjøpte det rett før jul, men de har kanskje enda...

      happy søndag.

      Slett
  7. Lysekronen...

    SvarSlett
    Svar
    1. nope.. ikkje den.. den er gammel gammel..

      Slett
    2. Your BLOG is AMAZING!

      Thank you for the inspiration, i'm your new follower!

      Lots of LOVE from switzerland
      Jacqueline ♡

      http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

      Slett
  8. Åhhh, ikke hold oss på pinebenken :). Eeer så nyskjerrig!
    Er det en "katalog" inne på bloggen din som vi kan "bla" i å se på alle møblene dere kan skaffe?

    SvarSlett
  9. Hei :)
    Lykke til med åpning idag. Velfortjent! Kan jeg spør om pris på konsoll bordet du har avbildet? Har et STORT ønske uten at jeg håper jeg virker frekk...men er det mulig saml møblene på enside? jeg har sett flere ting jeg har lyst på,men som jeg desverre ikke finner alt igjen på bloggen. Ønsker deg en super lørdag kveld :D klem

    SvarSlett
    Svar
    1. KLart du kan spørre om prisen.. det er 2600,- og kommer fra TM .
      vi har ingen inne på lager nå, men de kommer inn igjen, også med hvite ben..

      hm.. ja det er ikke så lett men alt ligger under etiketten TM Design ..
      Vi får nettside, om ikke så altfor leenge...

      ha enf in fin sønda.g

      Slett
  10. Det er nok boblekar...

    SvarSlett
    Svar
    1. nope.. det er dessverre ikke det..
      men noe så kjedelig som dører.. men de er veldig fine da..

      happy søndag.

      Slett
  11. great taste, i LOVE the armchair!
    svenja

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥