søndag 5. februar 2012

Nye dører


God søndag

Jeg får ikke vist dere bilder fra åpningen i går enda, for jeg klarte å ta kun 5 stk bilder som ble dårlige så jeg viser litt 
i kveld til dere.. da sender de andre over bilder til meg.. 
Enn så lenge viser jeg bilder 
av våre nye dobbel-dører fra DIPLOMAT.. Vi hadde glassdører 
her før også, men disse nye er i massiv tre, og er mye bedre 
isolert for lyd, og heller ikke glass helt ned. 
jeg liker de kjempegodt..


Nå er det masse jobbing for meg resten av søndagen
men håper jeg rekker litt filmkos og snop på sofaen 
i kveld.. Happy søndag alle.. ses i kveld. 

- Veronica - 




8 kommentarer:

  1. hey veronica, just discovered your blog. your doors are really pretty :)
    & i like the chairs!
    enjoy your sunday,

    svenja from http://traumzuhause.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. O la la. Skikkelig lekkert!

    Klem

    SvarSlett
  3. Vakre dører! Nyt søndagen videre.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte dører, er det "Anne"? Og kan jeg spørre hvilken dørvrider som er på døren?

    SvarSlett
  5. God morgen, og takk for sist! Kjempekoselig å være med på åpning av showrommet til TM Design!
    Jeg la ut et innlegg om det på bloggen i går kveld.
    Ha en strålende dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  6. Du er jo som en tornado (kompliment) med alt du faar gjort! Jeg liker alt jeg ser fra TM og bildene dine er veldig inspirerende. Mitt spm: Kan jeg "pinne" mine favoritter fra bloggen din, eller er det mot opphavsretten?
    Min mann og jeg flytter til Oslo om 2 mnd, saa det kan hende jeg bestiller fra deg etterhvert. Har saa lyst paa en leilighet i en gammel, klassisk bygaard, men vet ikke ennaa. Planen er Norge i ett par aar og saa tilbake hit igjen.
    Lev livet lykkelig :o))
    -Sylvi

    SvarSlett
  7. Kjempefine dører, lurer og på hvor dørvriderne er fra? :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥