søndag 26. februar 2012

Helgens kos..


Hei bloggen.. 

Sent ute med innlegg i dag, men plutselig ble 
Tomine syk og sovnet på kjøkkensofa i 3 timer etter 
å ha klaget på hodepine.. skummelt synes jeg.. 
Men hun våknet igjen og spiste litt, og etter 
tips fra venner, er det vist noe "som går "..


Startet dagen i dag tidlig, med jobbing, og ELIXIA!!!
Over en time på tredemølle ( gikk altså.. ) så jeg 
er superstolt.. Nå er det kvelden, ny uke i morgen, 
og jeg krysser fingre for at godværet holder seg. 

Bildene er fra vårt helgekosbord, med ost og vin,
og nye superfine blomster fra Stua Fjeld.. 
DENNE skal jeg holde liv i.. Jeg lover.. 


Tusen takk for alle søte mail.. de er skrevet ut, og jeg 
skal svare så fort jeg kan.. det er bare veldig mye 
nå som container kommer i morgen.. Håper jeg kan 
vise dere noe nytt og lekkert.. jippi!!!

en deilig og god natt ønskes dere alle

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder av helgens kosebord, nam nam så mye deilig ☺ håper lille jenta kommer seg fort på beina igjen ☺ Ønsker deg en fin ny uke i vente ☺
    -Beate-

    SvarSlett
  2. KJempekoselig :) Tips til å holde liv i orkide: Jeg gir mine vann hver lørdag. Jeg tar de ut av potteskjuleren og skyller bare gjennom med friskt vann en liten stund. Lar det renne av og setter tilbake i potta :)
    Det fungerer fint hos meg!

    SvarSlett
  3. Nydelig orkidè! Gleder meg til å se hva du fikk i containeren :) Ha en fin fin mandaskveld.
    Hilsen Hilde

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥