torsdag 16. februar 2012

LOVE ♥ LOVE

Jeg har hatt tid til å shoppe litt..
LOVE ♥ genser fra Fru Hagen i Hønefoss, som 
utvider butikken sin i disse dager til en gedigen shop, 
med verdens fiiiineste ytterdør..
Herremin så lekkert det blir og heldige er vi 
som bor her


KJÆRE SØTE ALLE DERE

Så snille dere er.. omtenksomme, glade og positive..
hyggelige mail og fine lange 
kommentarer har jeg fått.. tusen tusen takk

Jeg er jo ikke sliten av å blogge.... 
DET er jo bare en liten dråpe i livet mitt,
 positivt krydder for meg og skulle ønske jeg hadde mer 
tid til det.. for jeg elsker og redigere bilder og skrive.. 
Men det har vært veldig mye med TM, og det ser ikke ut til at 
det blir noe mindre med det første.. LYKKE er det jo 
men fantastisk deilig med noen dager offline

Im feeling fresh, utsovet, skal begynne å trene, og 
jeg har spennende nyheter.. også er det jammen 
snart helg igjen.. take care!!!
Oversized genser/Fru Hagen, skinnbukse BikBok
Colors of California sko/POSH Design 

7 kommentarer:

  1. En pust i bakken trenger vi alle noen ganger... og med to jobber som du har ..må du jo så klart bli sliten...

    håper du får slappet av litt inni mellom..

    ønsker deg iallefall en fin dag

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Knalltøff genser har du også fått deg:))))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Utrolig tøff genser!! og bukser :)

    Godt at du har fått ladet batteriene igjen

    SvarSlett
  4. Grattis med ny genser - lekker var den det :-)
    Håper du kommer deg til hektene igjen raskt, men bruk den tiden du trenger. Hvilket merke er det på flisene dinei gangen? De er bare så griselekre. Vi skal snart begynne oppussing her hjemme og bloggen din er til stor inspirasjon i planleggingen. Du hører nok mer fra meg når vi skal begynne på møblene. Har sett meg ut et par av skapene dine :-))

    Masse god bedring til deg:-)
    Klem fra Vibeke

    SvarSlett
  5. Du er så fin:)
    Genseren var kuuul!!
    Og jeg syns det er så veldig stas at dere har lykkes så med TM, herlig og høre at det går så det suser:)

    Klem

    SvarSlett
  6. Godt å høre at du har fått samlet kreftene igjen - ikke rart du blir sliten iblant med det tempoet du holder! Genseren er megakuuuul - LOVE it! Ønsker deg og dine en herlig helg! Klem fra meg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥