søndag 12. februar 2012

Mammas dag


Bilder av Tomine i skibakken, i varmestuen,
på vei til kino og fra kinosalen. 
( jammen var denne jenta glad i saltsild.. BIG TIME!!)

Gratulerer til alle snille mammaer som finnes

I dag har jeg brukt morsdagen til å bare kose meg med Tomine..
 vi har vært på Ringkollen og gått på ski,
aket i akebakken ( wiiiiiiiiiii ) og drukket 
kakao og spist kake på varmestuefør vi hastet hjem og 
gikk på kino og så på Pus med støvler.

Første gang for meg med 3D - helt fantastisk 
 En liiiiten coboystrekk i kinosalen på meg, 
så jeg kryper til køys nå.ZZZZ. jeg måå begynne å 
legge meg tidligere enn kl halv ett om natten, og
 til uken har jeg stooore planer om å begynne å
 finne formen til sommeren, og det nytter ikke 
om jeg er så trøtt...

En deilig dag er over 
og litt bilder ble knipset med mobilen 

Endelig en søndag med tid til å bare være mamma, og 
dagen i dag var jo perfekt til akkurat det!

Ønsker dere alle en fab uke
og en fortsatt flott 
morsdag

2 kommentarer:

  1. Tror vi er litt i samme båt der!
    Jobb hele tiden, altfor sent i seng (idag igjen) og bittelitt for mye dårlig samvittighet for de små.
    Men da er det ekstra viktig med slike dager<3

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  2. Hei. Forstår godt at du må være sliten inn i marg og bein. ta deg en "time out" vi lesere skjønner det mer enn du aner. Hvil deg skikkelig og prøv å lade batteriene :-)
    klem K

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥