torsdag 23. februar 2012

Nå er det gjort!!

Alle møbler & lampe på bilde fra TM Design - Hønefoss


Beslutningen er tatt.. Nå blir det TM Design på heltid!!!
I dag har jeg sagt opp den trygge gode fine jobben 
min, for å få fokus på TM, og mere tid.  

Jeg gleder meg, jeg gråter litt, jeg ler, jeg hyler, 
jeg fryder meg og jeg er mest av alt veldig lettet for at 
valget nå er tatt. Det skal bli godt å kunne gjøre ALT jeg 
har tenkt med TM; reise rundt å besøke kunder som 
ønsker, ta i mot kunder i showroom på dagtid, levere 
litt møbler til de som finner ut at de MÅ ha en stol 
eller to til en åpning av noe spennende.. sist men ikke
minst: endelig få logistikken til å gå opp.


Vårt hus er fortsatt ganske tomt for møbler, men jeg har 
flyttet spisedelen litt, og egentlig gjort klart 
til Barokkstolene der hvor Tina Lounge stolene nå 
står.. Jeg viser mer i morgen.. nå skal jeg og mannen 
drikke bittelitt champis, og feire at jeg er 
litt gal, men veldig veldig glad


LEV LIVET LYKKELIG

46 kommentarer:

  1. Du har et NYDELIG hjem!! Lekre møbler. Og så spennende å få jobbe med dette på heltid! Ønsker deg lykke til:)

    Kaja.

    SvarSlett
  2. Spennende!!
    Masse lykke til , tipper du kommer til å gjøre det strålende! ;)
    KLEM

    SvarSlett
  3. Gratulerer :-) Det blir nok bra skal du se :-)

    SvarSlett
  4. Så spennde:)
    Masse lykke til fremover!

    SvarSlett
  5. Så moro, gratulerer så mye og masse lykke til:)

    SvarSlett
  6. GRATULERER! En fantastisk avgjørelse, som garantert får deg til å leve livet lykkeligere :-) Du er så flink til dette, og det kommer til å gå kjempebra!
    Varm hilsen fra Litt lykkelig hver dag

    SvarSlett
  7. Wow,modig valg :-) Beundringsverdig..er helt sikker på at du vil lykkes. Har fulgt bloggen din leeenge og er utrolig imponert over hvor driftig du er og bøyer meg i støvet over hvilken suksess TM Design har hatt så langt.Bare å gratulere! Skal ikke se bort i fra at det havner noen TM møbler hjemme hos meg snart ;-) Lykke til.

    SvarSlett
  8. Gratulerer med et godt valg! Dette går helt sikkert bra!

    SvarSlett
  9. Da fikk jeg rett, ler.
    Jeg tror ALDRI du vil angre på ditt valg.

    SvarSlett
  10. Så flott! Fanstastiskt at du fölger ditt hjerte. Du er kjempeflink og kommer helt sikkert til å lykkes. Önsker deg all framgang!
    Takk for all inspiration!

    Ha det best!
    Hilsen Heidi på http://vitadromgarden.blogspot.com/

    SvarSlett
  11. Tøfft gjort og krysser fingrene for at alt går din vei;)

    Klemmer til deg søta♥

    SvarSlett
  12. Synes du er tøff:-)))

    SvarSlett
  13. Lykke til med TM design på heltid.

    SvarSlett
  14. Grattis med ny jobb og beslutningen din...!!! :o)

    Ps. Hva har du jobbet med til nå?


    Klem Monica M.

    SvarSlett
  15. Gratulerer med beslutningen, Veronica! Ønsker deg gode dager!!!

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Jeg også har nettopp sagt opp jobben min for å gjøre noe annet spennende :-)) Livet er for kort til å angre, og det er bare man selv som vet hva som er riktig for seg!! Man kan alltids velge noe annet igjen!! Masse lykke til, dette går supert!! Du har en super blogg og flotte møbler !!! Hilsen Trondheimspia

    SvarSlett
  17. Å for ein kjekk oppdatering å lesa før eg tar kveld. Detta står det virkeli respekt av! KJenner eg får somarfuglar i magen på dine vegar. Masse lykke til med TM på heiltid! Hell og lykke på din lykkesti :) monica sv-hammer

    SvarSlett
  18. Masse lykke til. Jeg tenkte meg det var akkurat dette du hadde planer om. Kommer nok å besøker deg snart, har et hus som trenger nye møbler snart :-))
    Vibeke

    SvarSlett
  19. Så spennende, blir sikkert kjempe gøy :-)
    Lykke til !!
    Klem Mette

    SvarSlett
  20. Gratulerer til dere!

    Jeg sendte deg for en liten tid siden spørsmål om hodegavlene til seng (180). Har dere noen igjen? Og når kommer barneseng-gavlene?

    Mvh Marianne

    SvarSlett
  21. Gratulerer! Det må nok være det smart det du har bestemt nå. Man kan jo ikke være to personer med 200% stilling, så siden TM Design nå har tatt helt av, er det nok den riktige beslutningen. Fortjener et glass sjampis eller to, det;)

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  22. så flott at du har tatt tak i ting :) kan ikke leve i en evig tidsklemme... har og sagtopp jobben min for en uke siden... men hva jeg skal finne på, aner ikke... bare ikke ha en jobb som gjør at jeg får magekrip mer... deilig å bli kvitt jobben! Klar for en ny epoke i livet!
    Lykke til med din epoke!

    SvarSlett
  23. Gratulerer så masse! :D Og masse lykke til!!!

    God helg! :)

    SvarSlett
  24. Så utrolig modig gjort av deg, å si opp en fast jobb med sikker inntekt. Men så riktig å følge drømmen, og gjøre det du liker aller best! Masse lykke til:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gratulerer så masse med valget :) Ønsker dere all mulig lykke
      Klem Yvonne

      Slett
  25. Haha!! Du er kul altså!! Digger pågangsmotet ditt!!! Go girl!! Kast deg ut i det!!! Det blir så bra!!!!!!

    Kos deg med mannen og champis!! Litt glaskap har vi alle godt av!!!

    Bra beslutning!!

    Klm Camilla <3

    SvarSlett
  26. Foltt, flott til en alle tiders staa-paa-jente!
    Alle mulige gode oensker til deg i begynnelsen og foresettelsen av nytt valg :o)

    SvarSlett
  27. Å så spennende, gratulerer med et klokt valg, selv om det sikkert føles litt skummelt også. Ønsker dere masse lykke til. Vet du får det til :)

    Klem fra Nina :)

    SvarSlett
  28. Så fantastisk Veronica! Du er ei kjernejente med en super bra trøkk!! Dette kommer du til å klare med glans! Er så glad på dine og Pelles og fams vegne :)) Så gøy med folk som går for drømmen og får det til. Jeg heiet på deg hele veien!! Go' klem fra Hanne Katinka

    SvarSlett
  29. Noen ganger må man bare hoppe og være litt "gal" man lever kun en gang her i livet, så hvorfor ikke ta sjansen.Du lander på begge bena,uansett. Du viser ihvertfall at så lenge man har tro på seg selv, så er alt mulig.
    Du er en råTØFF kvinne=)=)=)100% girlpower.
    Ha en fin fin Fredag=)=)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  30. Gratulerer kjære deg! Det er en modig avgjørelse, og jeg skjønner at du sitter igjen med en litt skrekkblandet fryd. Men du er jo superdyktig, du har lyttet til mage og hjertefølelsen og dette kommer til å gå straålende. Du inspirerer! Jeg leker også med tanken på å si opp min faste trygge jobb, og bare gjøre noe helt annet. Noe jeg brenner for.. Men jeg er ikke like modig som deg.. Enda.. Men en dag;)

    Klem AC

    SvarSlett
  31. Gratulerer! Tror du har gjort et godt valg. Det har vært tydelig at du har hatt altfor mye å gjøre over lang tid, og nå kan du konsentrere deg om noe du virkelig liker å holde på med og som du har teft for! Lykke til videre! :)

    SvarSlett
  32. Gratulasjoner er på sin plass!!!!!
    Masse lykke til med en spennende jobb, du er
    bare råtøff og et veldig fint eksempel for andre:)))

    -Klem fra Bodil-

    SvarSlett
  33. Sååå gøy! Og så modig! Skjønner at det er en "skummel" avgjørelse, men sikkert veldig deilig når den først er tatt:) Dette kommer til å gå kjempebra! Har fulgt deg en stund nå og synes du er utrolig flink. Nyyydelige møbler! Masse lykke til - gleder meg til å følge bloggen videre :)

    SvarSlett
  34. Gratulerer og masse lykke til. Må være fantastisk å få jobbe heltid med noe man elsker!
    Spørs om det ikke blir en tur sørover i sommer for å sjekke møblene dine. Skal i gang med å bygge hus og møblene dine vil passe perfekt hos oss!
    Nordlandshilsen fra Marit :-)

    SvarSlett
  35. Jeg vil først og fremst gratulere deg med en DIGER trønderklem :) å tørre å gjøre det du nå gjør er det ikke mange som tør, men det er deg vel unnt:) Du har virkelig skjønt det du! Man må følge sine drømmer, vi er her bare en gang og vi vet aldri når det er over så lev mens man kan og gjør det man synes er morsomt er viktigst:) Tenk så mye mer kos du får nå med familien og dagene dine:)
    Du lever virkelig drømmen:) Åhhh.. for et hus:) jeg er sårt forelsket i kjøkkenet ditt:)
    ha en superduper fredag og ikke betenkeligheter i det heletatt:)
    stor klem Yvonne!

    SvarSlett
  36. ÅÅÅÅÅ så gøy, masse masse lykke til det kommer til å gå helt strålende :)
    Gpd helg :)
    Klem klem

    SvarSlett
  37. Linda Skjerahaug Olsenfebruar 24, 2012

    Gratulerer og lykke, lykke til ønsker jeg deg! :) Du er kjempetøff! Dette går nok bra, så dyktig som du er! Hilsen fra Finnmark, Hammerfest

    SvarSlett
  38. Tøft gjort! Stå på :)
    Lykke til, det går nok kjempebra skal du se!!!

    SvarSlett
  39. Ser ut som om du har gjort ett bra valg. Dette er du god på. Lykke til :)

    SvarSlett
  40. Gratulerer med valget og masse lykke til videre!!! :)

    SvarSlett
  41. Modig gjort! Men tror det kommer til å gå veldig bra jeg :) Du selger jo bare helt fantastisk nydelige møbler! Og til en pris som er overkommelig! :) Lykke til!

    Ha en herlig dag videre :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  42. Gratulerer! TØFFA! :))

    SvarSlett
  43. Gratulerer så masse! Fantastisk spennende og stor respekt å tørre :)
    Vakre møbler og kjempespennende å følge med fra sidelinjen :)

    Nyt din nye tilværelse, tenker det blir godt å ikke ha dobbel jobb etterhvert!

    Håper dere har nytt solen og hatt kos helg. For et nydelig vær vi har hatt.. Kjenner at det gir ny giv :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  44. Så spennende!
    Grattis grattis og lykke til :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥