lørdag 25. februar 2012

Ny kosekrok på kjøkkenet




Hei bloggen

Vi har gjort om litt på kjøkkenet nå som spiseplassen 
er flyttet, og jeg synes det er så deilig.. 
Rosa har kommet inn i huset, sola skinner 
og det går så fort mot vår







I går kjøpte vi oss ny kaffemaskin, og jeg har drukket 
så mye i dag, at jeg sitter og skjelver.. haha. 
Passer perfekt å få litt energi, for mens far i huset
 og Tomine er på badinen, så skal jeg vaske litt hus nå 
som jeg har så energi etter all kaffen.


Nydelig og deilig duftende lys fra Stua-Fjeld i Hønefoss 
som jeg kjøpte de fiiiineste rosa ting fra i går


Alle møblene er fra TM Design, og fargen på veggen 
heter Sand dyne fra NOrdsjÖ


Ønsker dere alle en fin fin lørdag, i kveld er det 
deilig ost, rødvin og oliven som står på vår meny.
Middag får bli lasagne i dag..


16 kommentarer:

  1. Sånn en kjempevakker plass på selveste kjøkkenet! Kjenner jeg kunne krypet opp i en av godstolene der nå!
    God helg videre!
    Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Vel.. det varer ikke lenge, for jeg har sååå lyst å ha barokkstolene somkommer i daaaaaaaaaaag.. wiiiiiiiii.. gjett om jeg gledermeg

      but will still be kosekrok!!

      ha en fin fin uke.

      Slett
  2. smeis så lekkert,så nydelig med litt rosa til!!!!!!
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. Hei, oppdaget tilfeldigvis bloggen din på nett og synes du tar så utrolig flotte bilder. Kanskje et dumt spørsmål, men lurte rett og slett på hva slags kamera du tar alle disse flotte bildene med? Er nemlig ute etter et nytt kamera og vet ikke helt hva jeg skal velge.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei

      så hyggelig.. jeg redigerer bildene men jeg bruker NIKON og har 2 stk linser.. jeg bruker sjelden eller aldri autoinnstilling, men den står på S.. om det sier deg noe.. jeg er ingen ekspert, så jeg tar det litt på lykke og fromme,,, så det var hyggelig å høre at det ser bra ut!!

      takk takk

      Slett
  4. Helt utrolig nydelig!! Elsker møblene deres! Har på følelsen at det kommer til å bli noen bestillinger hos dere i framtiden;)

    Klem Tessi

    SvarSlett
    Svar
    1. jippi!!!

      så bra.. jeg skal stå klar, når den tid kommer

      Slett
  5. Det der var lekkert! Stilig med en egen koseavdeling på kjøkkenet, spesielt med så flotte møbler :-) Der blir det nok bra ;) Lykke til med husvask!

    SvarSlett
  6. Så koselig kjøkken dere har... Nesten som ett allrom, med tanke på sofaen dere hadde der tidligere. Eller har den bare fått en ny plass?

    God helg til dere óg. Og kos dere i kveld med "voksen" mat. :o)

    Monica M.

    SvarSlett
  7. Nydelig! Kan jeg spørre om hva fargen på veggen heter? :)

    SvarSlett
  8. Nydelig! Kan jeg spørre om hva fargen på veggen heter? :)

    SvarSlett
  9. Nydelig! :) Kan jeg spørre om hva fargen på veggen heter?! :)

    Laila:)

    SvarSlett
  10. Slenger meg på her og er enige med de over: NYDELIG :)

    SvarSlett
  11. Hei, har fulgt bloggen din en stund og jeg digger den og stilen din. Helt fantastisk! Har aldri kommentert før, men det starter jeg med nå! Har startet min egen blogg for noen dager siden, så da føler jeg at jeg er litt med. Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  12. Jeg er kjempetilhenger av "kosekrok" på kjøkkenet -med myke, oppolstrede møbler. Det er hyggelig med litt "venninneprat", eller gjester som dumper innom, og gir en lun og fin atmosfære i et av hjemmets viktigste rom. Flotte møbler har du også -jeg må besøke sidene til TM Design!!

    SvarSlett
  13. Wau wonderful and love yours style, that so inspiring me. Have a great week!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥