mandag 20. februar 2012

Om å lytte til magefølelsen ♥


Hver dag står man som voksen person ovenfor valg man skulle
ønske noen bare kunne ta for en.. for da er det så 
lett å si: jammen du saaa jo.... 

Men noen ganger man ta valgene alene.. 
Man må stole på seg selv.... lytte til sitt hjerte,
 og gå for magefølelsen..
Livet er for uforutsigbart til å bare tenke på alt 
man burde og skulle ha gjort..og angre seg i 
etterkant for at man ikke turte.. 
♥ 

I dag har jeg bestemt meg 
for noe jeg har lurt på veldig veldig lenge..
 Et skummelt valg, som jeg må skrive og fortelle om her,
 eller så blir 
det utsatt igjen.. men ikke denne gangen.. 
Jeg skal nemlig ta sjansen.. 


This is my golden ticket 
and 
Im going to take it!!!




Bilder fra stuen i dag.. Fly fra RM / bilder fra TM Design 
passer perfekt til hvordan jeg 
føler det i magen nå.. litt berg og dalbane, som på 
en flytur... 
♥ 

21 kommentarer:

  1. Når ein følger magefølelsen så er det fordi det er det som er det rette å gjere <3
    Lykke til
    Joan

    SvarSlett
  2. Hei!
    Siden det er bildet av ett fly: skal du hoppe i fallskjerm, eller skal du ta flysertifikat?! ;o) :o) Lykke til uansett hva det er :o) Klem klem.

    Monica M.

    SvarSlett
  3. Hei! Tøffe deg, blir spennende å høre om hva du har funnet på nå!! En dame med guts det liker vi, stå på videre å masse lykke til:)
    Klem fra Hege

    SvarSlett
  4. Lykke til med valget du har tatt! Det kommer til å gå HELT fint <3

    Varm hilsen fra Siw

    SvarSlett
  5. Så spennende! Gå for magefølelsen! Lykke til hva det nå er! :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Så fint skrevet! :) Har en anelse om hva det kan gjelde... Med en så god start kan det bare gå en vei...Rett vei! Du er flink og tøff.
    Lykke til!

    SvarSlett
  7. Jeg tror jeg kan ha en anelse hva det gjelder. Du er flink, du er tøff, og du KAN det du driver med nå. Aldri glem det.

    Jeg håper de rundt deg er stolt av deg, og forteller deg hvor flink du er.. så lytt til magefølelsen du. Jeg tror du gjør lurt i det. Veldig veldig lurt i det. Klem fra en som har fulgt deg siden bloggen din ble vist gjennom Hvit Stil, du er en sann inpirasjon og en glede å følge.

    LEV LIVET LYKKELIG

    SvarSlett
  8. Følg drømmene dine, livet er veldig kort så ikke utsett noe du virkelig vil. Du har en super fin blogg...

    SvarSlett
  9. Ønsker deg masse lykke til hva enn du skal gjøre...jeg er sikker på at det kommert til å gå kjempe fint :)

    Klem fra Nina :)

    SvarSlett
  10. Masse lykke til.
    Nå gjenstår det å se om jeg får rett i hva jeg tenker.
    Lytt til hjerte,og husk livet er for kort til å angre på det man ikke gjorde.

    Lykke til hva må enn det gjelder :-)

    SvarSlett
  11. Så spennende,har på følelsen på hva det kan være, men lykke til uansett. Du får til det du vil.

    Klem Anita

    SvarSlett
  12. Spennende!! Tror du får til det du vil;-)

    Klem Therese

    SvarSlett
  13. Kjære deg
    Er sikker på at det ikke er en lett avgjørelse, men du har lykkes med TM, og jeg er sikker på at det går rette veien. Jeg føler nok på meg at det er valget ditt :) Sats du, er ikke bare å ha 2 jobber:)
    Godklem fra meg

    SvarSlett
  14. Jeg liker personer som satser og våger. For den som intet våger intet vinner. Masse lykke til : )

    SvarSlett
  15. SÅ spennende! Kjenner meg så godt igjen det du skriver! Uansett, lykke til! Gå for dine drømmer og utfordringer gjør at vi vokser som menneske! Jeg står også ved et veiskille... Valg er alltid spennende!
    Gi girl! Det klarer du fint!

    Klem Camilla Høvik

    SvarSlett
  16. Herlig du Veronica! Du er ei KJEMPE FLINK og skikklig TØFF DAME <3 Heier på deg og vet DU FÅR DET TIL!! Moro å lese bloggen din, inspirerende og en glede i hverdagen.Venter spendt på hva slags spennende prosjekt du har på gang;)
    You GO GIRL:)))

    Klem fra Hanne Katinka

    SvarSlett
    Svar
    1. Hanne... det er jo hundre år siden..... så kooooooooos. Nå må vi jo for guds skyld treffes snart.. klem klem


      ♥♥♥

      Slett
  17. Så spennende. Uansett hva det er så får du det til:) Klem fra "tid for nytt hjem". Margit:)

    SvarSlett
  18. JUST DO IT :))))) Klem

    SvarSlett
  19. Til Veronica!!

    Du verden så spennende tider du går i møte, med den supersuksessen du har med TM så er det sikkert dette du vil satse på. Go for it girl ;)))
    Ønsker deg all mulig lykke til videre, og er det noe annet du velger, ja så blir nok det også bra.

    Varme klemmer, -Bodil-

    SvarSlett
  20. Du sier så mye riktig her.. Og det får meg til å tenke. Jeg burde absolutt bli flinkere til å ta sjansen!! Jeg tror jeg kanskje vet hva du har tenkt å sjanse på, og jeg er sikker på at det kommer til å gå aldeles strålende så dyktig som du er!! Lykke til, kjære deg.

    Klem AC

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥