fredag 24. februar 2012

Pink friday


Jeg er så rosa om dagen.. 
det er vår i luften, rosa blomster i butikken 
og jeg føler at jeg flyr på en rosa sky.
Nå er det shopping av helgens smask,
og nye ROSA blomster


Pink friday



H m jacket
£30 - hm.com

Knit skirt
allyfashion.com

See by Chloe high rise shorts
$760 - net-a-porter.com

Converse hi top shoes
£45 - kurtgeiger.com

Charlotte Russe stilettos pumps
$30 - charlotterusse.com

Chloé leather shoulder handbag
$2,195 - net-a-porter.com

Sequin yellow gold jewelry
$98 - charmandchain.com

Sunglasses
$189 - squidoo.com






Håper du likte mitt lille rosa og gull 
mood board..Akkurat sånn skulle jeg 
gått hvis jeg skulle på fest i dag

Happy weekend


7 kommentarer:

  1. den toppen like jeg godt :) er ikke så veldig rosa om dagen selv, men det har sine grunner. Men vårfeelingen har jeg garantert.. jeg ELSKER vår.

    fin fredag til deg.

    SvarSlett
  2. Hei kjære deg
    Gratulerer!, jeg regnet med at det var avgjørelsen din. Skjønner godt at denne logistikken med full jobb i tillegg ikke går ihop. Så glad på dine vegne, dette kommer til å gå stålandes !!!! Så den rosa skyen har nok hengt over deg en stund, du har bare ikke vært klar over den før avgjørelsen ble tatt :) Det er nødt å være en rosa sky over TM Design fra starten av:) Når møbelutskifting står for tur her neste gang, da er jeg din kunde !! Hvis dere har laget brosjyrer over sortimentet, send en haug til meg, så skal jeg jammen meg får spredd de i det store firmaet jeg jobber i og tar gjerne reklamen for deg hos Huset på landet i Stavanger som selger møbler i din stil og ble kåret blant de 5 beste interiørbutikkene i landet. Ta gjerne kontakt på mailen hvis at...
    Ha en fantastisk helg.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. kunne absolutt hatt noe av det, samt en del kilo lettere .......:-)
    god helg!!!
    Kari

    SvarSlett
  4. *Liker* *Liker* *Liker*
    Men selv har jeg fått dilla på orange, som min vår farge.
    Fin helg ønskes.

    SvarSlett
  5. (✿◠‿◠) deilige farger! God helg:)

    SvarSlett
  6. Pink er kuuuult! Ha en fin , vårlig helg!

    SvarSlett
  7. I the pink and gold, just gorgeous!
    xxx dj

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥