søndag 19. februar 2012

Soft skin Linda Johansen

Jeg har gått til innkjøp av nye produkter fra 
Linda Johansen etter å ha lest og hørt at 
produktene hennes kjempebra. DET var virkelig helt 
utrolig deilig, body butter og body scrub som både
 lukter himmelsk og virker fab på min oversupermega 
tørre hud får selv mine ben til å virke som en barnerumpe
 (ok.. neeeesten da ) og veldig fin lakk ( farger HER


Hadde så lyst å ta noen bilder i dag, og siden vi nesten 
er møbel løse frem til neste uke, 
ble det bilder av dette.. Fant akkurat ut at LINDA har 
både blogg og facebookside, som du kan klikke deg 
inn på HER

( bilder av evig unge Inger Lise Rypdal ser du også )


En fantastisk lørdag i går, med sushi, thaisuppe, pannacotta
og deilig deilig vin og super hyggelig selskap.

En god søndag ønskes dere alle.. 
Far i huset er ute med ungene, 
jeg har noen timer med jobbing før vi 
setter i gang med bollebaking.. 

Det ER jo fastelavens søndag

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for tips! Hvor kjøper du disse produktene?

    Ønsker deg og dine en fin fastelavenssøndag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  2. Hei Livy

    jeg har kjøpt mine gjennom forhandler her i Hønefoss, du kan se hun jeg kjøpte fra HER: https://www.facebook.com/pages/Ellinors-Fris%C3%B8r/166744516767379

    HUN SENDER sikkert om du ikke får tak i.. du måååå prøve scrub.. fab fab!!

    klem tilbake.

    SvarSlett
  3. Så fine bilder :) så bra du likte produktene :)
    Alle prod. kan bestilles på Linda Johansen Skincare :)

    Ellinor

    SvarSlett
  4. Barn skal tidlig krøkes!! Tomine spør om å låne pc min for hun skal skrive tomine og vise noe magisk som skjer. Hun har funnet en fin side til meg jeg bare må se på ♥ Og inn på din side kommer hun og sier stolt "mamma les og se her", sant dette var fint....

    En stolt jente som ser hva som dukker opp når hun skriver navnet sitt ♥

    Klem

    SvarSlett
  5. Kristine R.februar 20, 2012

    Hei :)
    Spennende med nye produkter. Hold oss oppdattert! ;)
    Hva skjedde med Ole Henriksen produktene dine?!!
    Klem K.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jammen jeg har jooo Ole H produktene.. jeg bruker de hver eneste dag.. men dette er til huden.. for hele kroppen.. må ha litt der også..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥