fredag 10. februar 2012

Vi som skal til France...


Hei fredag

Vi skal til Frankrike i sommer, og storebror har lastet ned
 "lær deg fransk" app på telefonen mens Tomine ler seg skakk, fordi det høres unektelig litt rart ut og ikke minst spennende. 
Jeg ser for meg vin, sol og ost til frokost, middag 
og kvelds, med en dupp i bassengen i ny og ne.. 
Vi gleder oss masse.. MASSE!!!!!

Men - en duppedings som visstnok er veldig pop i france
er denne kuvert sitronpressen, som viser seg å være et 
lite vidunder på kjøkkenet.. bildene er tatt med mobil 
så de er dårlige, men sjekk nettsiden 
så kan denne sitronpressen bli din for 
70,- penger.. DET er fin pris det!!
Jeg bruker den til limonade, marinade, sjokolade 
( neida.. men det rimte så bra.. ) osv osv..
Jeg liker, og annbefaler gjerne. 


Happy weekend. Vi får møbler igjen i dag, 
og jeg gleder meg såååååååå... 
mest fordi det også er masse stæsj.. 
og en vakker vakker lyskrone
wiiiiiii

2 kommentarer:

  1. Hei flinka! Så spennende med showroom. Hadde vært gøy å se! Du, får dere inn noen utemøbler?

    God helg vakre! Klem

    SvarSlett
  2. Hei hei, har du bilder av lysekronen? *spent* :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥