tirsdag 28. februar 2012

Vinn en barokkstol fra TM Design !!!!


Hei alle ♥

Vi er overveldet over den fantastiske responsen og gode 
nyheter fra fabrikk er at vi er en prioritert kunde, 
hvilket vil si at vi kan nå levere enda mer møbler, 
og uten særlig ventetid. Kanskje vi klarer å få 
varene litt på lager før de fyker rett ut.


Vi lodder ut denne nydelige barokkstolen
 lik bilde når vi har 10 000 LIKER 
på vår Facebookside. 

NB!!
Du trenger IKKE å skrive på veggen når du har delt, 
for vi vil trekke ut fra våre likere. 

LYKKE TIL


27 kommentarer:

  1. marianne/ mizzmariz@hotmail.comfebruar 28, 2012

    Wow, deler med en gang og krysser fingrene for denne vil eg virkelig ha. Hadde vært super i stuen eller på gjesterommet :)

    SvarSlett
  2. WOW !!! Tenk å vinne denne stolen da... Drømme,drømme .....
    Helt nydelig !!! For en gave å gi bort.. Snille dere <3

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Yahooo!!! :) :) :)

    SvarSlett
  4. Så gøy at det går så bra for dere;)

    liker liker

    Skal inn på race å prøve meg igjen;)

    En av de jeg addet til norefjell hytta bandt turen,det var gøy:)

    Nå drar jeg og min lille familie opp i midten av mars,gleder meg;)

    Ha en fin uke!!

    Klem
    Linda

    SvarSlett
  5. Nydelig stol! Kunne godt tenkt meg å være med på den trekingen, men er vel en av få som ikke er på facebook :-)

    Så spennende dager du går i vente. Må virkelig være en drøm som går i oppfyllelse. Har vært leser av bloggen din lenge og skjønner du har havnet på rett hylle her i livet.

    Følger spent med videre. Håper dere tar inn noen småbord. Så lite spennende og finne av det. Skulle hatt noen små litt rundt omkring i huset som man kan sette en lampe eller noe pynt på.

    SvarSlett
  6. Jeg fant ikke ELSKERknappen, så jeg trykte på LIKER! ;)
    Keep up the good work.

    SvarSlett
  7. Fantastisk nydelig stol ♥
    Denne hadde passet perfekt
    hos meg, hihi :))
    Du, jeg lurte på hvor du har
    kjøpt den nydelige lampen som
    du har laget i innlegget mandag
    20. februar???
    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  8. Hej.. Hur hittar jag er på Facebook?? Och för att kunna vara med i tävlingen..

    SvarSlett
  9. JUST LOVE IT :-) !!!!!
    Ha en fin dag - og lykke lykke til med businessen din - dette kan du, så dette vil gå bra :-)
    Hilsen fra trofast bloggleser :-)

    SvarSlett
  10. jeg er medlem, og kryyysser fingrene sååå hardt jeg bare kan :)

    SvarSlett
  11. Vet tilfeldigvis om et ypperlig sted den stolen kan stå....
    Toveklem;)

    SvarSlett
  12. For en nydelig stol :) jeg har dessverre ikke face, så kan ikke bli med :(

    Ville no bare si at jeg synes du har et nydelig hjem. Blir spennende å følge blogg og butikk videre.

    Mvh Annette, Bergen

    SvarSlett
  13. Det er så morsomt å følge utviklingen av butikken deres. Skal helt sikkert bestille noen av møblene fra dere, må bare få pusset opp her hjemme først. Vet ikke om det er forsent å melde meg på i trekningen, men jeg forsøker.

    Kari :-)

    SvarSlett
  14. ÅH, den e så nydlig. Sko ønska eg hva den heldige så vant:-)

    SvarSlett
  15. Å så flott premie, den håper jeg virkelig at ender i stua mi

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  16. ÅåååÅÅåååååÅååååååå så lyst jeg har på en sånn stol!!!!Inntil lommeboken sier jeg kan kjøpe en (eller to) prøver jeg lykken hos deg vennen!!!! Så gøy ed så mange likes da....men jeg er ikke forundret,du har utrolig god smak som tydeligvis treffer maaange fler enn meg!!!Fortsett i samme stil!!!!
    Håper du nyter siste dagen av påsken!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  17. Har likt å delt:) Janne Kari Viken på fb
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Åhhhh så nydelig!!!! Jeg deler og liker masse masse;)

    Klem fra Hege

    SvarSlett
  19. Hei. Så flott stol<3. Jeg er med.
    Mvh Tanja Bolstad (tjbolst@online.no)

    SvarSlett
  20. Nydelig stol :)

    SvarSlett
  21. Liker veldig!!!!
    Har delt med over 700 venner.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  22. Like like like!
    Har likt og delt.

    Tove Erikssen
    seriksse@online.no

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥