mandag 19. mars 2012

Antrekk - check

Hei bloggen

På lørdag er det nok et party for meg, og det er heeeelt fantastisk å rett og slett bare finne ut 
hva man skal ha på seg ved å klikke litt her og litt der
og lage sin egen collage med klær som jeg har gjort.
Jeg har blusen under fra H&M som jeg kjøpte her om dagen, 
nesten like sko, vesken fra Carma i Trondheim.

Kun skinnbuksen mangler men jeg har en 
som er litt lik.. Jeg skal prøve litt flere antrekk 
utover uken, så får vi se hva det blir når jeg tusler
over veien i 40- års lag til naboen.

Happy mandag

Antrekk - check






8 kommentarer:

  1. Jeg vil se bilde av lyktene.....Venter spent...

    SvarSlett
    Svar
    1. jaaaa.. jeg også... men det er jo så mørkt når jeg endelig kommer hjem.. men til helgen, daaa skal det komme bilder..

      Slett
  2. Åååå så fint antrekk! Det var en god idé å klikke seg rundt for å finne inspirasjon :) Lykke til med valget, håper vi får se resultatet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja blusen fra HM er så fin.. jeg venter på en pakke fra Carma,så mulig det blir annen bukse, og endelig en Kyboe klokke.. JIPPI!!!

      Slett
  3. Stilig antrekk med freshe farger! Morsomt at du lager en collage av antrekket du skal ha på. Ha det gøy på fest :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk.. det blir nok bra.. jentefester er så gøy..

      ja det var jo supersmart med collage.. og iallefall når man finner av ting man allerede har.. så kan man jo ønske seg litt også... ♥

      Slett
  4. Å det var en nyyydelig bluse :)
    gleder meg til å se hvor fiiin du er, nydelig dame du Veronica!
    klem Yvonne!

    SvarSlett
    Svar
    1. du søte... du er for snill..
      blusen er en drøm.. billig og bra.. også så glade farger.. jeg er virkelig i orango modus om dagen.

      ♥♥♥

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥