søndag 18. mars 2012

At h♥me


Jeg er hjemme igjen etter en deilig deilig oppladning 
på Beitostølen med jentene.. Selv om jeg var litt 
kjedelig på lørdag, og ble på hytta var det så 
deilig å komme seg ut.. En ekstra hilsen 
til hyttenabodamen som ropte på meg søndag morgen, og 
som kjente meg igjen fra bloggen.. verden er liten..
Hjemme ventet mange hundre mail, nye varer, som bla 
det tøffeste Bison hodet som min mann har hengt i 
spisestuen, og deilige glade barn.

Storebror hadde hentet en DVD på Trygge Rom i 
Sandvika, hvor de har gjort om gamle videokassetter fra 
han var liten, til en kjempetøff DVD som vi har 
sett på.. Hysterisk morsomt, og sååå rart.. 
15 år har jammen gått fort

Happy søndag alle.. 
her venter timer med jobbing

11 kommentarer:

  1. Hei igjen, en hilsen fra "hyttenabodamen" til deg! Håper dere koste dere i helgen og kanskje ladet batteriene litt, trenger det noen ganger!! Hyggelig å hilse på deg, lykke til med satsinga på TM design! Klem fra "nabodama", og hvem vet kanskje vi sees igjen....

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hyttenabo.. takk for hilsen..
      Vi storkoste oss på fine Beito.. virkelig..

      Takk for lykkeønsker.. det trenger jeg..
      Vi er på plass neste år igjen vi, så da ses vi nok igjen.

      klem klem

      Slett
  2. Borte bra, men hjemme best♥
    Ingenting er som en jentehelg:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
    Svar
    1. yes.. det er så sant.. også kom jeg hjem til helt strøkent og nyvasket hus, så det var deilig..

      haha.. jentehelger er et must i en travel hverdag.

      Slett
  3. Nå har jeg bestilt et par stoler av deg. Jeg GLEDER meg SÅ :-) Jeg lånte forresten et bilde av deg, men har linket til din blogg. Håper det er greit, hvis ikke må du si ifra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra.. da kommer det stoler til deg fra TM om ikke altfor lenge..

      Klar du kan låne .. det er jo supert..


      takk takk..

      Slett
  4. Snygg "tjur". I metall? Läckert.

    SvarSlett
  5. Beitostølen er fantastisk! :) Vi har en hytte på deling i familien. Kult hode! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. så heldige dere er.. det er et nydelig sted... lite snø nå.. men jeg er klar for vår så det går helt fint..

      Slett
  6. Kristine R.mars 20, 2012

    Pris på hodet?? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bison til å henge på vegg koster kr 3000,-

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥