tirsdag 27. mars 2012

Bilde fra lørdagens frokostbord: Service fra Mateus ( ER ikke 
sommerfugl tallerken fiiiin - farge dus rosa) -  Fantastiske nye duftlys/Lucia fra lekre DIN Kaffebar 
( endelig et som IKKE soter ) &  homemade pannekaker



I dag har jeg hjemmekontor, og skal jobbe med TM. DET trenges
for jeg henger så etter.. Besøk hos regnskapsfører på 
morningen, et lite besøk på Plantasjen for blomster kjøp, 
og hjem til enkel lunsj på kjøkkenet før pc-tid.

Jeg gleder meg så til å være hjemme på fulltid, 
og det er ikke mangeukene igjen.. Da skal jeg lage pannekaker til unger som kommer fra skole og hente tidlig i barnehage.
Jeg skal henge sengetøy til lufting, og 
nyte livet som aldri før..

Jeg begynner nå å forstå hvor utrolig heldig jeg er..
jeg har nesten ikke rukket å tenke på det.


Lille Tomine storkoser seg til frokost mens flinkeste storebror
lager litt pannekaker, mens vi jentene later oss..



Nei.. nå er det påfyll med kaffe og mere work work

Ses i kveld.. 

3 kommentarer:

  1. Hei

    Lurer på de gardinene i inlegget under her - hvor er de fra?

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så koselig:-) Skjønner godt du gleder deg til "hjemmetilværelsen" selv om det sikkert også blir en del jobbing med TM design, men det er jo bare kos vil jeg tro og litt slitsomt å da, he,he..Kos deg i solen litt også da idag!!!
    Klem fra "hytte-dama på Beitostølen), Hege

    SvarSlett
  3. those pancakes look delicious! and making me hungry!
    x kat

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥