torsdag 1. mars 2012

Nytt speil på badet



Jeg var ganske sikker på at jeg hadde verdens fiiineste 
speil tidligere på gjestebadet vårt, men 
det var helt til vi fikk inn disse til TM Design 
denne uken, da måtte jeg ha det på badet
skiiitsnyggt om jeg skal si det selv.. 



Speilet er i helsort, og det er bare så lekkert.. 
Liiiiker.. også har vi også fått inn de søte
fine sølvkrukkene med lokk, som også er ganske store, 
og veeeldig fiine..
Bildene er tatt med mobil og ikke så bra, men jeg skal ta 
nye til helgen som er bedre. 
Solen skinner og det er så vårfeeling ute.. 
det kribler i magen, for jeg skal snart ut på reise
og jeg gleder meg så mye til alt som skal 
skje fremover.. 


Håper dere har en fin fin dag, 
så ses vi i kveld. 

1 kommentar:

  1. Åh!!!! Sååå fint speil og ikke minst sølvkrukke. Ønsker meg den.... Hvor mye koster den.... For jeg jeg forsto riktig at TM design selger den????
    Alltid koselig å titte innom bloggen din!!!
    Ha en fiiin kveld :)
    vh Marianne MH

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥