torsdag 29. mars 2012

Plutselig kom Påsken

Litt bedre bilder av sofa, og det nydelige stuebordet,
og ikke minst de superfine egge glassene vi har fått
inn til TM som pynter litt på bordet.. 
det er jo snart påske..





Hei kvelden


Et lite livstegn fra meg.. det er som vanlig hektiske 
dager ( som for alle ) og vi gleder oss veldig til 
påske her hjemme. Vi reiser bort til noen venner
på hyttetur, så samlet blir vi 7 barn på det meste
og det skal bli så fantastisk deilig og moro

Ellers så går dagene.. Tannlege i Sandvika i dag, 
men det gikk fint, og litt forberedelser til 
storebror sin konfirmasjon.. Jeg blir veldig 
imponert over de som allerede virkelig har kommet 
godt i gang... DET har ikke jeg.. 
Men jeg er sikker på at vi kommer i mål..

Har du konfirmant i april og kommet godt i gang??
Jeg går i bordpyntingsplaner, men jeg vet sånn 
ca... og resten må jeg jo bare vente med... 
eller???


11 kommentarer:

  1. Finnes sofaen i andre farger? Pris?

    SvarSlett
  2. Ååå for noen nydelige eggeglass da!:)

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Konfirmant her i mai.Jeg har gjort det litt enklere for meg selv,og bestilt koldtbord:)

    Begynt å planlegge bordpynt,og gaven er i boks:)

    Vi kommer alle i mål om vi stresser eller ikke,men om vi ikke stresser får vi det bedre på selve dagen...Kloke ord fra vimsa ha ha:)

    Ha en fin helg!!Nydelig sofa og bord over her:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Linda S. Olsenmars 30, 2012

    Bare en ting å si.... Alt var nydelig! Sofaen var knallfin og ser herlig ut å krype oppi :) Og jeg elsker de bildene på veggen! Denne bloggen din gir meg mer inspirasjon enn alle interiørmagasiner til sammen! Du er meget dyktig :))

    SvarSlett
  5. heia:)
    å de eggeglassene var nydelige.
    hva koster de?
    ønsker dere en super påskeferie:)
    klem fra Trondheim
    Yvonne!

    SvarSlett
  6. hei hvor er de påskeeggene kjøpt?

    SvarSlett
  7. Kristine R.mars 30, 2012

    Pris på eggeglass? Pakkepris eller stk. pris?
    Ha fn fin fin påske :)

    SvarSlett
  8. Hei!

    Godt å høre at det er flere som er litt seine:) Vi har 13 Mai, og har kun klart å besttille mat! Planen for bord pynt blir hvit med rosa innslag (har jente). Skal sende ut invitasjonene i helgen:) Så riktig god påske! PS: digger bloggen din!!

    Hege:)

    SvarSlett
  9. Kristine Rmars 30, 2012

    Pris på eggeglassene? Per stk. eller pakkepris?
    Ha en fin fin kveld, klem Kristine :)

    SvarSlett
  10. Det må bare være verdens fiiineste eggeglass! Så nydelige og litt extra kluksusfølelse med disse på frokostbordet :)

    GOD PÅSKE!

    Klem til deg

    SvarSlett
  11. Aldeles skjønne eggeglass! De gjorde veldig mye ut av seg. Forhandler du disse?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥