tirsdag 6. mars 2012

EN ♥

Sølvstake+lykt/KID sorte lysestaker/sprayet messing
sort brett + bilder+konsollbord/TM Design


En sen hilsen fra meg i dag..
Ikke så mye spennende som skjer på mine kanter 
om dagen bortsett fra jobb og atter jobb..

Derfor er gleden eeekstra stor når jeg blir bedt bort på jentetur.. om 2 helger reiser jeg til Beitostølen 
med jentene og det skal bli så utrolig moro... 
SOM jeg gleder meg.. DET blir litt rart å reise til fjells,
 nå som jeg har så vårfølelse, og i tilegg har bestilt meg 
årets første vårsko fra Carma.. 

Gleder meg såå til de kommer..
Grrrr sier jeg bare..haha.. 
Nei...nå er det natta på meg.. 

2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Har du flere av de brettene? Er de i sort skinn?

    SvarSlett
  2. Fiiint :)

    Var innom Kid idag og de har mye fint stash - flott i combo med andre ting..

    Nyt kvelden (forhåpentligvis innendørs)

    Jeg venter besøk på jobben av datter, venninne og mamman hennes - så nå blir det kake ;)

    Vårsko - yess yess yess - o' lykke :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥