mandag 26. mars 2012

Endelig lekre gardiner..


Hei bloggen
Min svigerinne har ergret seg lenge over mine 
gardiner i stuen, og mente jeg måtte få tak i noen tunge 
lekre i lin. DET fikk jeg endelig, på 3 meter,  så jeg skal 
henge de litt opp med toffsar!! Min svigerinne var 
så spent så på lørdag kom hun og hengte opp alle
lekre ikke sant??
Jeg lurer litt på å ta de inn til TM Design.. Fine gardiner 
er IKKE lett å finne..

Skal ta bedre bilder, men akkurat nå er stuen lager 
for Mateus serviset og helt sofaløs... Men snaaaart......... Happy mandag!!

8 kommentarer:

  1. Hei,et lite tips,ville kanskje hengt gardinstangen høyere opp mot taket.Så vinduene virker høyere med så lange gardiner( som er veldig lekkert )Jeg pleier å løfte gardinlengden opp og slippe de ned,så de faller "litt tilfeldig" ned på gulvet!Ha en god dag!

    SvarSlett
  2. De var kjempefine!!
    Blir nok bra med toffsarna:)

    SvarSlett
  3. Vil ha disse gardinene.....Ta de inn til TM design:)

    SvarSlett
  4. wow! de var nydelige Veronica!
    :) klem Yvonne!

    SvarSlett
  5. Ja takk. ta de inn til TM.
    Passer perfekt hos meg som har over 3 m under taket.

    Lykke til, dette kan du, og det er utrolig moro å følge deg.

    klem klem

    SvarSlett
  6. Enig med tidligere innlegg, heng gardinstangen i taklisten, da visualiserer du høyere takhøyde og vindu :-)

    SvarSlett
  7. hei! kjempe fine gardiner!. er selv på utkikk etter lange lin gardiner. hvor har du fått tak i de? og ja, ta de inn til TM design!

    SvarSlett
  8. Jeg stiller med på YES-MÅ ha-listen for disse gardinene.
    LEKRE :)

    Klem

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥