onsdag 21. mars 2012

Endelig ny sofa i stuen

Bilder kr 1000,-/Lykt kr 1250,-/Skinnbrett 400,-
Teleskoplampe - 2600,- alt fra TM Design 




Hei bloggen

Nå har jeg lovet dere bilder av lyktene så lenge så nå
 starter jeg med et kveldsbilde fra tv-stua. Denne er 
min favoritt, og passet perfekt på benken. Superdeilig 
å endelig få ny sofa, så nå sitter vi endelig 
godt og har det fint og ryddig igjen 
for de som rekker å se på tv.

Jeg er kjempestolt av orkideen jeg har hatt 
i evigheter, så må kjøpe flere av akkurat denne. 
Ønsker dere en fin fin kveld, og jeg fikk akkurat 
verdens fineste tekst på mail som jeg skal 
dele med dere i morgen. 
Nå: ned på lageret igjen og 
pakke paller.. 


8 kommentarer:

  1. Denne så super-lekker ut, frue! Selv i skumringen;) Elsker stripene!


    p.s. det andre var nydelig også altså, må bare få tatt meg en turen innom det showroomet ditt, skjønner jeg;))

    Fortsatt fin uke!
    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
    Svar
    1. jaaaa. jeg saaa jo det.. men du får ikke komme før jeg slutter i andre jobben, for jeg må sette av en hel dag.. da lunsjer vi og koser oss..

      Det ble jo litt i raskeste laget sist.. vi får med anette willemine og Tove også.. ♥

      Slett
  2. Sofaen ser lekker ut. Så fint med striper i stoffet. Brettet kunne jeg ha tenkt meg. Jeg har en lyslykt ganske lik den der og den liker jeg så godt. Min har fast plass på salongbordet.

    SvarSlett
  3. Hei! Så utrolig nydelig du har det! Ta gjerne en titt på min bloggside om interiør også: http://trineshobbyglede.blogspot.com/p/interior.html .
    Ikke akkurat like flott, men som student må man bare gjøre det beste ut av det... Gleder meg til jeg en gang skal innrede og fikse mitt eget lille hus/leilighet.

    SvarSlett
  4. Hei

    Er sofaen fra TM Design også? Kan du legge ut bilde av hele?

    SvarSlett
  5. Hei! Kjempefin sofa!Likte også stripene! :-) Går ut fra at det er TM design? Pris? Fortsatt fin dag! :-)AK

    SvarSlett
  6. SÅÅÅ fina bilder:) jag gillar verkligen din blogg...bra inspiration.
    Jag önskar en skön helg med vårsol.

    LOVE Maria på inredningsvis.se
    Sverige

    SvarSlett

  7. Herlig blogg! Har du forslag til god/stilig hjørnesofa.

    smil fra trine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥