fredag 9. mars 2012

Friday im in love ♥

Den fineste vesken fra Tory Burch kjøpt hos 
Carma i Trondheim. Jeg fikk så mange mail fra dere
 hvor dere spurte om fargen..
( litt dårlige bilder sist )  
og JA!!! den er orango, 
og får meg i så godt humør når jeg ser den..


Ukens beste dag er her - fredag..
Jeg har hjemmekontor i dag også, så her drikkes det kaffe,
bookes og jobbes iherdig før jeg skal fort ned til 
byen en tur å kjøpe inn blomster og mat til helgen.

Vi kjører hjemmelaget pizza ( med ferdig bunn fra Rema, så
alle kan lage sin favoritt ( min med pesto, parma og 
castello er ikke så veldig populær hos de andre.. 
noen andre forslag så kom gjerne med de??)

I kveld blir det ost, baguetter og frukt og litt vinos, 
også SKAL jeg får med meg gullrekken.. 
har ikke settden på mnd vis..

Vi ses senere, happy orange Friday

10 kommentarer:

  1. Ha en fin fredag :) Vinos hørtes godt ut i dag..

    Jeg bor jo ikke lagt fra drøbak så spørs om jeg ikke må ta meg en tur på showroomet en dag. Hadde ikke anledning da du hadde åpning:)

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla.. jaaa.. det kan du gjøre.. nå er det ikke så mye der, men
      straks så åpner det her i hønefoss også..

      klem klem ♥

      Slett
  2. Pizza med cremefraiche og tine hvitløkssmøreost (blandes og brukes i stedet for tomatsaus), ha ost oppå og stek. Legg på røklaks, rødløk og bladpersille etter stek!
    Fantastic!
    God helg fra Cecilie.

    SvarSlett
    Svar
    1. OJ!!!! Den hørtes ikke dum ut.. neste jeg skal prøve.. garantert..

      takk takk.

      happy søndag.

      Slett
  3. Har ikke hatt muligheten til det før, vil få gratulere deg med TM Design sin suksess. Jeg har sittet å siklet over det de siste dagene. Så fort du får målene på diningsofaen som kommer over sommeren så rop ut. Det er mer en perfekt til vårt kjøkken, og jeg har fått overtalt Husbonden så nå venter vi spent på mål og pris.

    God helg til deg, Veronica:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære deg.. så utrolig hyggelig.. takk takk..

      vi trenger alle lykkeønsker vi kan få.. så krysser vi fingre for at det er liv laga.. ♥

      jeg hyler ut.. den er jo såå lekker.. jeg venter også på info om pris osv.. så det er nok rett rundt hjørnet.. klem og happy søndag.

      vera♥

      Slett
  4. Jeg elsker vesken din! Og du må virkelig prøve Manuela's hjemmelagde pizza, den er enkel som 1-2-3. Ha en fin dag:-)
    Her er oppskriften forresten: http://www.passionforbaking.com/blog/2011/03/04/manuelas-vm-pizza/

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. me too... ♥♥

      nei.. ikke prøvd den.. men det skal jeg.. her i huset spises det ofte pizza på ferdigbunner, så gøy med litt oppskrifter.. blir lett det samme gamle...

      happy søndag. ♥

      Slett
  5. Driitfin i orange! Jeg har den same i en annen farge. Love it! Ha en fin uke søta.
    Klem A

    SvarSlett
  6. digger denne vesken, flott!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥