torsdag 8. mars 2012

Hjemmekontor

Nytt kjøkkenbord, som passer så fint med stolene.
Dette her jeg ventet på så det skal jeg ikke 
bytte ut.. DET er en stayer


herlige torsdag..

I dag og i morgen har jeg hjemmekontor, så jeg 
kan fikse de siste leveringene som skal avgårde, 
og masse papirjobb.. Det er ganske deilig.
Jeg må til byen en bitteliten tur, så jeg lurer på om 
jeg skal spise en god lunsj på DIN kaffebar eller
en omelett hjemme hjemme..
Snø snø og mer snø, men KUN 22 dager til påske!!
wiiiii

 Ses i kveld.. kanskje med noen bilder fra badet 
som håndtverker holder på med akkurat nå denne uken.. 
Blir sååå fint!!!

5 kommentarer:

  1. Det så ikke så verst ut å jobber der ;) Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig flott bord også! Og de stolene er jo bar nydelige :)

    Her kom det 10 cm snø i natt.. Skuff.. Men skal bli fint til helga :)

    SvarSlett
  3. Hei, søte deg! Ville bare legge igjen en liten heihilsen og si at jeg synes du er så tøff som tok valget om å drive fulltid med TMD! Jeg er bare så sikker på at dette vil fortsette å være en suksess! Du må bare passe godt på deg selv!! Det er bare én av deg , vet du!! :)

    Håper vi kan få til lunch i Hønefoss snart!!!

    Stor klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  4. Såååå snyggt. Jag har också haft hemmajobb idag! Skönt, man kan jobba i mysbyxor! ;-) Kram C

    SvarSlett
  5. Fantastisk fint :)
    Bare lurte på en ting...
    Har du sånne store veggur?

    Mvh Camilla

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥