fredag 16. mars 2012

Hvit bukse = vårtegn


Jeg pleier ikke å bruke hvit bukse før etter påske, 
for snøen pleier jo å ligge lenge enda.. 
men NÅ et det jo mer enn påskevær... Så varmt og deilig..
Etter inspirasjonsbilder fra bloggen Carma i går ble det derfor hvit bukse/HM skjorte+ verdens beste dressjakke/Sand 
fra Carma i Trondheim og krympet
 Gant genser som jeg har lånt fra Storebror..

Snart avgang til Beitostølen.. 

Må bare sende noen lamper, lykter og 
kjøpe meg en deilig joggedress!!!

Comfy it will be

♥♥♥

6 kommentarer:

  1. Hvitt er fint. endelig kommer vår igjen.

    Hvordan veske er det på gulvet?

    god tur på fjellet

    SvarSlett
  2. Snyggt med vita byxor... ha det fint
    Eva

    SvarSlett
  3. God fredag, og goood tur.
    Noe sier meg at dette er velfortjent nå:)

    klem klem

    SvarSlett
  4. Fiiin! Hvit bukse er definitivt er vårtegn. Herlig :)


    Ha en super helg!
    ... vi skal kose oss på hytta.
    Så her blir det maletøy *smiler*

    STOR klem

    SvarSlett
  5. Hei du! God tur til Beitostølen! Tar gjerne imot tips om du fant en ok joggedress, som ser ok ut også...! :-)AK

    SvarSlett
  6. Fordi din blogg er unik og gir masse inspirasjon har du fått oppføring på min nye nettside www.Inspirasjonsguiden.no
    Håper du vil ta en titt og kanskje du kunne tenke deg å være ukens gjesteblogger i løpet av april/mai mnd?

    På bloggen min www.shabbycharm.blogspot.com finner du et Inspirasjonsguiden symbol som det hadde vært kjempe hyggelig om du ville legge ut på siden din!

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥