fredag 2. mars 2012

Når mamma jåååler seg og Milano


Happy friday!

Bilde viser en veldig selvopptatt mamma som bare må knipse
 bilder av den nye vesken kjøpt hos Carma i Trondheim,
men lille Tominemor strever med å få på skoene. 

( var jo ikke helt sånn,.. men det ser litt sånn ut.. ) 

Fredag.. jeg handlet inn alt til helgen i går før jeg fikk 
en helt vannvittig hodepine, og gikk tidlig i seng, 
neeeesten bra i dag.. men I DAG KOMMER containeren ENDELIG 
så jeg regner meg at jeg må knipse litt bilder og vise dere
noen nyheter som vi ikke har vist bilder av før.. 
kjempespennende..


Veske Tory Burch/ Carma- jeans/Bik Bok
Blazer/Zara Bluse/Zara sko/ Tommy Hilfiger
Carma jentene er forøvrig i Milano 
og jeg falt pladask for et ispirasjonsbilde de har lagt 
med på bloggen.. 
Jeg vil bli akkurat sånn i klærne... prikk lik faktisk

Happy fredag

2 kommentarer:

  1. Helt underbar väska. Helt i min stil. Är den röd eller orange färgad?

    SvarSlett
  2. Nydelig veske :) Men synes ikke du skal ønske deg å bli som hun på bilde. Du er super flott akkurat sånn som du er.Ønsker deg en flott og forhåpentligvis rolig og avslappende kveld. Klem Yvonne

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥