tirsdag 27. mars 2012



Til alle dere som har sendt meg mail ang Mateus 
serviset. Jeg skal lage priser og oversikt så fort 
jeg rekker, men vi har det meste allerede inne i blått, 
rosa, dus rosa og hvitt. Ingen tvil om at det er 
lekkert, og kjempegøy at dere liker.. 
Flere har forresten kjøpt bryllupsgaver, så gleder 
meg til å pakke det inn.


( alle møbler,lykter og lamper fra TM Design ) 


Jeg har faktisk unnet meg en laang lunsjpause med 
deilig te, favoritt smoothie( nå må jeg få kjøpt ny maskin ) 
og en bitteliten cowboystrekk på sofa.. DET kan bare 
ikke bli en vane altså.. men det ble så sent i går.



Bilder av sofa kommer i kveld, jeg sliter litt 
med motlys akkurat nå i det fanstastiske været, 
for den er superlekker, og deilig deilig å sitte i..


5 kommentarer:

  1. Så lekker blåfarge. Nydelig!!!

    SvarSlett
  2. Så koslig hjem du har :)
    Lurer fælt på hvor du har fått tak i liftgardinene dine jeg,er di ferdigsydde eller spesialsydd?

    SvarSlett
  3. Jeg har hatt Mateus serviset i 2 år i grått, og elsker det bare mer og mer! :D Nydelig

    SvarSlett
  4. Hei!Kan jeg spørre om hvordan farge du har på veggen i stua?Synes den er utrolig fin, i likhet med resten av huset ditt:)

    SvarSlett
  5. OMG så fint du mixar in Mateus i interiören *LOVE*

    Jag är ju Mateus lover så det håller, så nu vet jag vart jag vänder mig vidare ;)

    Skall ha muggar, mugge, djupa fatet som du satt på avis bunken and so on.
    Jag är bara så i tvil vad i vilken färg..... I lands probs i know... Vi har 32 & 15 cm vit spets till 10 pers, 6 pers 15cm grå spets, 10 (tror jag) rosa små ostronskålar, 1 stor ostron skål, så har jag ett stort fat i blå som jag fick i 30 års present för alltså 12 år sedan.

    Nu känner jag bara, HUR samla vidare så jag kan använda allt om vartannat!!?
    Ser du direkt hur det kunde vart snyggt att tänka vidare så hit me darling! Jag vill gärna spinna vidare på lite grått & rosa, dom är såååå snygga ihop. Men så älskar jag ju det blå som igen är snyggt till det vita...

    Kram & gud så skönt att tömma min färg frustration över någon *haha* Maken blir gal :P

    Kram finaste inspirationskällan

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥