søndag 11. mars 2012

2012-03-11

Utrolig deilig å dekke frokostbord med sol som skinner inn
og nytt fantastisk flott service fra MATEUS


God morgen søndag

Solen skinner og vi (jeg ) har startet dagen med masse 
kaffe..  og veeeerdens beste smoothie ( oppskrift kommer )

Min dag skal bare brukes til å jobbe for å 
prøve å komme ajuour, selv om det ikke er så lett etter 
at Fotballfrue og Side2.no skrev om oss i går.
Mail strømmer på og det er masse fra før. Jeg gleder 
meg såååå til å jobbe med TM på fulltid..
DET gjør vi alle her i huset..  


Lille Tomine har tatt med LITT av bamse samlingen sin 
for å se på barne-tv i dag tidlig mens hun drikker smootihe.. haha  er det ikke søtt??.. 
alle bamsene måå se like bra, ellers blir de lei seg... 



Ønsker dere alle en fin fin søndag og nyyyt solen.. 
Det er jo bare 20 dager igjen til påske, og jenter
DA er det jo våååår!!!!!

14 kommentarer:

  1. Det så ut som en fantastisk frokost! Håper dere får en fin dag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei !

      Det er bare litt ost, og stetteglass, men da er mye gjort...

      ha en fantastisk dag i solskinnet dere også.

      Slett
  2. Hvorfor i all verden har ikke jeg funnet den fine bloggen din før nå?! :)
    Så herlige bilder og den frokosten så fristende ut.
    Søt jente med bamsene ja!
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei !!

      Det veit oss jo ikkje, men det er aldri for sent..
      Happy søndag, og takk for fine ord..

      klem klem

      Slett
  3. Så koslig det så ut, herlig liten jente du har :) Men jeg må bare spøre hvor ar du fått takk i de flotte tlarkene med sommerfugler på? Er det mulig å få tak i de enda?
    Håper du fåe en flott dag videre :)

    Mvh Ragnhild

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ragnhild..

      takk for hyggelig hilsen..

      Den fineste tallerken er fra svenske Mateus, som er håndlaget i Portugal og jeg selger dette servicet.
      Er den ikke bare helt nydelig?

      Fint å bruke som fat eller nydelig som tallerker..
      Pris kr 250,- pr stk og str. er 26 cm..

      bare send meg en mail på ramboline97@gmail.com for mer info.
      ( vi sender selvsagt til hele Norge )

      Slett
  4. Fantastisk :) Ingenting er bedre enn litt hverdagsluksus på en vanlig søndag :)

    Ønsker deg og dine en fin dag!

    SvarSlett
  5. Nydelig serviset og det så ut som en herlig morgen :-)

    SvarSlett
  6. Så ut som et deilig frokostbord, en herlig start på søndagen. Jeg kjenner igjen det med bamsene, søt jente. Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)
    Hilsen Hilde

    SvarSlett
  7. Hei FINE:)
    Flotte bilder av en herlig frokost!!
    SÅ gøy at det går i fykende fart med TM, det gleder meg veldig ♥

    Herlig bilde av Tomine og alle vennene hennes, hihi:)
    Kine hadde og masse for seg da hun var yngre om disse bamsene sine, hehe...
    Hun hadde liste over alle sammen og det var maaaange) og skrev opp hvem som l sammen med henne om natten, hun fikk nemlig bare ha 5 i sengen om gangen:)
    Og da krysset ut hun ut, skulle jo ikke bli urettferdig, hihi:)

    SvarSlett
  8. Nydelig sevise! Elsker detaljene! <3

    SvarSlett
  9. Får vi snart en sniktitt på det helt sikkert lekre badet ditt?

    SvarSlett
  10. Så fine lamper! Hvor får man kjøpt de?

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥