fredag 9. mars 2012

Verdens beste Bianco


... det er så lite som skal til for å 
gjøre noen glad. Fantastiske ord, et klapp på skulderen 
og en god klem.. noen sekunder med varme og støtte
 fra noen man ikke kjenner sååå godt; men bevis på at noen
 heier på en, og gode ord rett fra hjertet... 


Akkurat DET fikk jeg i dag fra den alltid så 
hjelpsomme Bianco damen vår i Hønefoss.... 
Tusen tusen takk... You made my day!!
Jeg er fortsatt i orango modus og disse lekre 
skoene ble med meg hjem fra Bianco og den 
nydelige blusen fra H&M.
Nå; fredagskos!!

18 kommentarer:

  1. Er så enig! Ikke mye som skal til bestandig. Skoene var fine, men jeg ser ut som en ku i havsnød med høye hæler, så jeg holder meg til flate, men blusen var bare georgeous! Me like:) Ha en toppers fredag, og husk å trekke pusten litt nå, da. Det fortjener du, sånn som du står på!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. neida.. du trenger bare litt øvelse.. og litt vinos,.. så blir det så bra så.. haha.. happy søndag..

      og takk for gode ord.. ♥♥♥

      Slett
  2. Rååååålekkert sammen med din nye veske!!!!

    Skulle ønske jeg gikk forbi deg på gaten og fikk se!!!!
    (Kanskje jeg tilmed hadde plystret etter deg?? :-) hihi )

    God helg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. haha.. det er vel ikke helt hverdags men kanskje en lørdagskveld..
      hvis noen plystrer.. da vet jeg det er deg..

      klem klem og god helg..

      Slett
  3. Glad-jenta Veronica,
    Du har en veldig god stil du foelger.
    Saa flott at du blander "dyrt & billigere" :)))
    Jeg VISSTE at jeg hadde sett det veske merket som du har i den orange ny-bagen din;- selges hos Nordstrom (det sa bare DING da lyspaeren kom paa) <3
    Her er en klapp paa skulderen og god-klem fra meg til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Sylvi... jeg gleder meg så til å treffe deg.. jeg tenker på det nesten hver en dag... DET blir rart etter mange år med mail og bloggehilsner ..

      haha... der kan du se.. vesken er en hit.. love it.. like mye som blusen til 199,- fra HM... klem til deg, og skyndt deg over hit fra USA:.. ♥♥

      Slett
  4. På Bianco finner du sko til en hver anledning:o)Og jentene der finne fort ut hva du liker.
    Kjempe glad for at blusen fallt i smak. Komme mye lekkert i samme sjanger fremover.

    Hilsen en av HM damene fra i dag :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei HM damene.. jeg okkuperte jo 2 av dere jeg .. haha.. alltid så hyggelig og hjelpsomme og veldig veldig gøy at dere tittet innom bloggen da.. dere får rope ut når resten kommer.. jeg ELSKER blusen..

      happy søndag.

      ♥♥♥

      Slett
  5. Av og til så er det berre eit smil frå ein forbipasserande som kan gjere dagen god. Og godt er det.

    Ønskjer deg ei fin helg. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. jeg vet.. og det skal jeg bli kjempeflink til selv også,, DET er jo sååå hyggelig..
      ♥♥♥

      Slett
  6. herlig farge og lekkre sko!:)
    ha en nydelig lørdag!:)
    fotballfruen har vet så fint om deg i dag. gå inn å ta en titt:)
    line

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Line

      jaaaa... vi merket det i går.. så hyggelig.. stakkars har ventet forever på stolene.. men det ble bra til slutt..

      ♥♥♥

      Slett
  7. skrevet så fint mente jeg!:)
    klem line

    SvarSlett
  8. Oioi så lekker :-) Spreke farger ikke minst.

    Jeg lurer så fælt på hvilken hustype det er dere har bygd, synes sitronvinduet deres er SÅ flott! Ikke minst, et veldig flott hjem ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig spreke.. men fiiiiint og veldig ulikt meg , men nå har jeg heeelt dilla på orange.. det er jo så lekkert..

      Huset heter Minde, fra Blink hus.. vi har kun kjøpt råbygg fra de, og gjort om alt inne i huset.. sitronvinduet er lekkert, og jeg er så glad i kjøkkenvinduet over vasken også..

      happy søndag.

      Slett
    2. Hei, herlig å se flere har kjøpt skjorten og skoene... I love it!!!
      Orange er bare topp denne sesongen..!
      Er litt spent på hva du kommer til å bruke til skjorten og skoene... Spennende å evt. Få tips hvordan andre matcher...
      Ha en strålende søndag!

      Slett
    3. ja jeg eeeeelsker orango nå... masse..

      i dont know.. jeg har ikke rukket å prøve noe til blusen.. bare den så lenge.. krysser fingre for godvær i nær fremtid..

      happy søndag..

      Slett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥