mandag 16. april 2012

Møte med en prinsesse


Lørdagens bloggedame: Jakke/Zara nydeligste 
bluse+singlet/Marlene Birger jeans/J.Brand 
som jeg fikk sendt fra 
Carma tidlig lørdag morgen.. Tusen takk jenter.. 
Helgen ble heller brukt til cafebesøk og kos
enn shopping, og det var så deilig..Rakk 
til og med å bade før lørdagens fest 



Den vakreste blusen fra Marlene Birger klikket hjem 
fra Carma HER


På lørdag i Oslo var jeg så heldig at jeg møtte 
Sessan och Prinsessan.. og jeg ble så betatt
av vakre Sarah-Maxime, som ble med meg på 
cafe og tegnet nydelige tenginger til meg..
Kjente at jeg savnet Tomine veldig når 
jeg holdt henne i hånden og vi sto på ett 
ben når Sessan tok bilder.. 


Det er så gøy å møte folk på ekte man bare har møtt 
gjennom bloggen, men herremin.. haha.. skulle tro
vi hadde kjent hverandre forever.. praten gikk i ett

Her er vi på vei til Zara, for jeg ville kjøpe med 
litt fint til Tomine, og nye sko.

Har du lyst å sjekke bloggen til Sessan, som 
er en superglad svensk dame/jente så kan du 
gjøre det HER og lese mer om dagen vi møttes
for det har sessan skrevet masse om!!


Verdens kuleste og mest orange veske er fra 
Tory Burch, kjøpt hos Carma i vinter.. fiiiin
( fineste skjerfet kommer også fra Carma
haha...im addicted to nettshopping


Vet dere: ENDELIG kommer sofaen som jeg har 
ventet nesten et halvt år på.. den kommer
nå på onsdag.. 
herremiiiin som jeg gleder meg

3 kommentarer:

  1. Er så spent på hvordan det går med badet deres??Husker at du sa at dere var i gang:)

    SvarSlett
  2. Hei, helt enig med at Carma er den fineste butikken i Trondheim<3
    Bor selv i byen og handler en del der:)
    Kjempefin blogg du har og legger meg til som følger på bloggen din:)
    Ha ei herlig helg!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Hva heter du på instagram? jeg har lett og lett ;)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥