fredag 27. april 2012

Dekke bord til konfirmasjon

Jeg har fått så enormt mange mail de siste dagene med spm om hvordan jeg skal dekke bord. Jeg er ikke helt klar, men skyndter meg å vise dere hvis dere må ut å kjøpe noe i morgen før butikken stenger. Sløyfebånd gjør seg alltid, og vi har tonnevis med fantastiske blomster som skal settes opp i morgen kveld.. Nye Damask duker er vasket, OG lagt på våte over en tørr duk under, ergo slipper du stryking, bare du glatter godt ut! Nå; cupcakesbaking! Dette går fint det!!!

5 kommentarer:

  1. Gratulerer og lykke til med dagen på søndagen, håper alt går bra... Og gratulerer til gutten din med den STORE DAGEN...!!! Husker fortsatt fra da jeg selv ble konfirmert, sjøl om det er 23 år siden. Hjelp, hvor tiden flyr...!!!

    Ha ei FIN helg...!!!

    Monica M.

    SvarSlett
  2. lykke til så masse i morgen vakre Veronica,! og gratulerer med en så stor og sikkert nydelig gutt:)

    stor klem fra Trøndelag!
    Yvonne!

    SvarSlett
  3. Det kommer til å bli kjempefint tenker jeg V :) Høres veldig bra ut synes jeg.
    Synes dessuten du er flink jeg.. står på og har ikke så rent lite å gjøre skjønner jeg;)
    Jeg krysser fingrene for dere imorgen. Dere er heldige med været, og det hjelper jo faktisk ganske mye. Både på bildetaking av konfirmanten og på humør:)
    Cupcakes er en vinner:)
    Line

    SvarSlett
  4. Kjempe stilig. Lykke til i konfirmasjonen

    SvarSlett
  5. Så FINT dekket! Nydelig!
    Gratulerer med overstått! :))

    klem!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥