mandag 2. april 2012

Feriestart og Påske planer

Lille tomine var noen få timer i barnehagen i dag, men når jeg hentet så jeg at hun var litt pjusk. Shopping til påsketuren ble byttet ut med film på sofa, og feber.. Stakkar liten.. Må bli fort frisk, vi reiser torsdag morgen og da må vi være friske!

Storebror passet Tomine så fikk vi allikevel reist ut å kjøpt det nødvendige; en haug med koseklær, som er et must på hyttetur.... Joggedress dagen lang og kos kos kos.. Krysser fingre for sol.. Gleder oss så veldig til å reise til fjells å besøke venner og være sammen nå uten jobb.. Nå har jeg tyvstartet på vin, tent opp i nye lykter og skal straks rope opp mr P, som må spise oster, baguetter og syltetøy sammen med meg.. DET er så fantastisk deilig kosemat..

Håper dere er godt i gang med påskekos og har det fint! Nye bilder fra kjøkken i morgen, jeg har gjort om.... IGJEN....

3 kommentarer:

  1. Tomine er så nydelig:)

    SvarSlett
  2. Hvordan går det med deg? :-)

    Kan jeg spørre deg om noe? Jeg trenger litt hjelp av deg til å stemme opp innlogget mitt sånn at den kommer lenger opp på forsiden til en nettavis. Tar deg kun 2 sekunder!

    Vær så snill og hjelp meg :) Trykk på min url/blogg!

    Vil også anbefale deg å registrere deg å få dine innlegg inn der. Jeg har fått veldig mange lesere derfra! + at jeg er på topplisten de har!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥